Ono shto ispunjava kratko i besmisleno vreme izmedju rodjenja i smrti su ljubav i umetnost.
Prvo je ono nedostizno shto se verovatno nikad ne moze naci, a drugo je moja zivotna ljubav...

Zez!

14.09.2004., utorak

Josh jedno jutro....

Uh joj bre! Smor. Chak mi se i ne pishe. Dzukac me je nagovorio na ovaj brlj. Cccc... I sad moram. Valjda sam uradila kako sve treba. Cmiki sunce ti poljubim!!! :)))
Nemam inspiracije. Sutra cu biti bolja obecavam!!! Bicu bolja i mirishljavija i mekanija od bakinog kolacha. Ne volim bakin kolach. ALi dok ne prichamo o bakinim sisama sve je ok. Bakine sise su opushtene. E a ja ne kapiram shto babe uvek imaju velike sise? I ne kapiram kako pored onolikih sisa moje babe ja imam sise na dedu. Ali zato mozda imam privilegiju da nosim dedine stare potkoshulje. Ono kad je vruce i to i onda nemam dovoljno majci za po qci, onda moram da maznem njegove potkoshulje... E a recimo sise su super. Mogu da ih podnesem u prichama o veshtici. Kad kazu hladno kao veshtichija sisa, ja bih odma da dobijem da cuclam. Volim na slamchicu. LAzne su priche koje kazuju da se tako lakshe moze napiti. Ne, ne! Tako je pivo samo sladje, a sisa postaje super. Chak mi i moja kriptodepresija postaje nekako sisastija. Naime ne znam odakle mi uopshte ova pricha s sisama. Nikad na njih nsam obracala neq paznju. A daaa!!! Znam. _3kee_ ! Krava... Ona je sve pochela.
Inache, da se vratim na prichu o sisama. Ne volim hladno pivo. Volim kad je pivo izmedju hladnog i toplog - taman. I volim da cugam iz staklene flajke. Onako kao majstor. Idem sad.

- 07:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Superkalafradzelistikespiralidoushus.