bol

bol me bicuje,samoca me
ranjava,sve je varka za nas dvoje.
ja i ti nismo prijatelji, ti i ja smo samo
dio mene.ti ides gore,ja tonem,
a sredina dijeli nas na postojece
i nepostojece cestice mase koja
vise nema svoje kvalitete ni cijene.
ti si jaci od mene,spasavas me od
svakog toplog daha,topline,ljubavi i vrijednosti.
suze su nabolniji sjaj ili najsretniji kraj..
i da...odupirem ti se..
al ta bol postaje neizlijeciva.
i znam nema kraja,
ja cu biti tvoj zarobljenik,i ciljevi se ruse,
a ni prve korake ne napravih.
svijet je malo velik
previse je praznoga prostora
gdje me uspjevas zgurati...a ja stanem...
postajem minijaturna igracka.
ti si moj ego,a ja sam tvoj vjerni pas.
naucit cu te biti ja,
a kad shvatis da je tesko,onda ces znati
da slooda koju ces mi pruzit
vise nece biti sloboda...it ce to jos jedan
prostor,jos jedan izgubljeni svijet
u kojem cu zivjeti sama,za druge
cudna,za sebe blijeda slika,a za tebe
tuzna pjesma-
bit cu samo ja ,sa svim problemima,
mukama,mislima,nesipunjenim zeljama,
izgorjelim zarom,bit cu osoba staklenih ociju
jer suze,nebrojene kapi
koje svake noci klize niz moj obraz
uctale su svoj put....al to sam samo ja ,
a ti si moj ego..koji ne daje spas-
samo sigurnost..zudim za uspjehom
a strah me je da ne postanem ti..
suze su najsretniji sjaj,a najbolniji kraj...

13.09.2008. u 13:40 |

ostavi trag… (1) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

bit ce,svega,a zapravo nicega

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr