a eto nekaj i od mene

Da vratila sam se,,ajme i zalim zbog toga...samo da znate kako mi je zao.nedostaju mi svi s mora,bilo je to ludo i nezaboravno ljeto.fali mi svaki dan,svaki trenutak...jer stvarno sve je za pamcenje..biljar ,kupanje,svaka vecer...dosla sam u zg i sve je krenulo naopacke..al nekak na osvrcem se na to.jos zivim u toj nekoj masti i boli me ona stvar za sve ovdje...zajebala sam jedan vazan dio svog zivota.al kako pjesma kaze zivot ide dalje zivot brzo prolazi...da se vratim ljetu.svako ljeto je jebeno,al ovo je bilo jos jebenije...mozda je to zbog jerrijeve sobe,mozda je zbog toga kaj sam usla u tu neku srž toga druzenja,a mozda sam to samo ja..al ono nekak sam se oslobodila,nekak sam postala gadura,nekak sam naucila da jednostavno moram donositi neke odluke sama...da sama ovisim o svojim postupcima..kazu prva se ljubav pamti,nikad ne zaboravlja...e pa ja mislim da prvu ljubav volis dok postojis,tesko je zaboraviti.ma koliko ona bila gadna,bezobrazna ili okrutna prema tebi jednostavno ne mozes slusati druge sto govore.iskreno da volim jos uvijek negdje u sebi tu istu osobu,i znam ponekad moze biti gad prema svima,al opet neznam gledam situaciju i iz njegove pozicj'ije i iz svoje i iz drugih...serem.ne gledam ja sam samo izgubljena u tom jednom oblaku dima,samo znam da...necu nikad zaboraviti njega..i nimalo mi nije zao...i moram se vratit u ovaj grad,u ovaj svijet kako bi omogucila bolju zabavu u onom drugom mjestu...jel tak andrea?
bit cemo mi same,i zajebt cemo cijeli svijet!!!!jel mozemo?naravno,sljedece ljeto ima da popijemo cijeli tamaris,da otpjevamo svaku pjesmu i da otplesemo svaki ton...da da da da da

tko sam ja samom sebi?tek nekakav dojam.
ustajem sa stolcas cudovisnim naporom,al imam dojam da sam sa sobom ponio stolac, i da je tezi,jer je to sada subjektivni stolac...
osjecati se boljim a vidjeti kako nas sudbina obraduje kao najniza bica-tko se u takvu polozaju moze ponosti sto je covjek?
fikcije interludija bojama prekrivaju apatiju i nehaj nasega dubokog nevjerovanja.....

ma ljudi znate kaj..oni koji zele znati sto se dogada u mom svijetu znaju doci do mene i moje unutrasnjosti,oni koji me vole shvatit ce me i prihvatit ono kaj sam napravila i bit podrska a ako nema takvih....ma ja se nadam da ima barem tri osobe........andrea,adriana i jos jedan ili dva decka.....

19.08.2008. u 22:14 |

ostavi trag… (6) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

bit ce,svega,a zapravo nicega

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr