jedina pojava koja me nece iznevjeriti zivo bice je smrt....

biti veseo znaci biti sklon upadanju u zamke.biti sretan znaci biti sklon nagloj promjeni.biti povucen znaci imati zagonetan osmjeh.biti izravan znaci lagati samog sebe.na kraju vazno je biti...
ajmo se kockati.kocka ima 6 ploha.koja ce se prva okrenuti*?pitanje je srece..valjda zbog toga guim.lazem ja ne gubim.ja dobivam .al nisam sretna.pa sto onda dobivam*?dobivam stvaran izgled.rekla bih igram na sigurno.serem.ja ne igram .ja samo zivim..ja ne zivim za savrsenu sliku..a zivim u njoj.al neki pokusavaju vidit tu vanjstinu...al ne mogu je viditi i zato im se urusava cijeli svijet.zar ne.?zar se opet varam.ne ja se navaram.mozda trenutacno jesam malo bahatno i arogantna,al to vram na ono sto mi neki pruzaju.blaga sam bila pa su neki pomislili da me mogu iskoristiti.al gle postoji ona izreka..tiha voda brege dere...hm.nisam takva .al ljudi me ne poznaju.a oni koji me upoznaju posalju me ....u rodno mjesto..no znate nije mi bitno-ja sam napravila pogresku,ja cu se ispricati.al ja nisam glavni krivac...krivi su ovaj put drugi..samo ja sebe kaznjavam...ali to nitko nece primjetiti.kada primejte da nisam kriva bit ce kasno..al nije bitno.jasam bila sama prezivjela am.pa mogu opet.kriva sam koliko i drugi,al bacate teret na moja leda.meni ga nije tesko nositi..ja ne patim.zapravo boli me k....za sve..svako se iznevjeri u necemu i oprosti mu,al meni se nikad ne oprasta.......mogu sama...

22.03.2008. u 19:41 |

ostavi trag… (10) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?

Opis bloga

bit ce,svega,a zapravo nicega

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr