< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Put u zaborav...

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Porcelain Doll

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 24.09.2007.

I want the truth from you...

Naslov je i istoimene pjesme Good Charlotte...
Tu pjesmu ne mogu poslušati bez da zaplačem...

Uglavnom, vidjeli smo se danas... Prvo smo se samo zezali, ljubili i grlili i tako...onda sam ja potegla tu temu...o nama...

Rekla sam mu da nismo zajedno, a zašto se onda tako ponašamo i tako... Rekao je da nije samnom samo dok ne dođe neka druga prilika da bude s nekim, barem ne u skorije vrijeme... Ja sam rekla da to nije tako, da on to upravo radi i da je meni glupo to da se viđamo samo da ne budemo sami dok netko od nas dvoje ne nađe nekoga drugoga...tj. dok on ne nađe nekoga...rekla sam mu da meni nije bitno sada ili u neko skorije vrijeme ili dalje...da meni nikada neće biti svejedno kada mi dođe i kaže da se više ne viđamo jer je našao nekoga...

Rastali smo se u malo čudnoj situaciji...
Ne znam što će biti...
I ne znam što da radim...ništa ja tu nemogu...ne mogu ga natjerati da se opet vrati na ono prije....da me voli...

Ne vjerujem da će me ikad opet voljeti...a isto tako ja ne vjerujem da ću ikada ikoga voljeti kao njega...
I to me užasno boli...

Ah...ljubav...
Vaša Porcelain Doll



| - 16:58 - ...you haven't learned a thing.... (14) | print.... | # |