< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Put u zaborav...

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

Porcelain Doll

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

petak, 10.08.2007.

Selfdistruction started...and work in progress

Uglavnom, od onog zadnjeg puta što sam pisala našli smo se još dvaput...jednom odmah dan poslje i onda u srijedu...naravno završilo je jednako...koja sam ja budala...a najvjerojatnije će i večeras...

I vidjela sam ga u kinu u ponedjeljak s onom malom...kvragu zašto su morali ići isti dan u ISTO VRIJEME kao i ja?!?!?!?
Pa zar ne mogu u miru niti pogledati film....samo mi živci titraju!

Moram stati na kraj tome...jer ću se samo sjebati još više nego što sam već sjebana... Koliko god me strah da bi mogao reći da ne želi više uopće komunicirati samnom...moram to riješiti...na ovaj ili onaj način... Ne znam još što točno da radim...valjda će doći samo od sebe...
Ma sranje sve u svemu...


Dopusti...

Dopusti mi
Da uživam
Još samo
Noćas...

Pogledaj me
U oči
I reci
Što vidiš?

Dopusti sebi
Još jednom
Da te riječi
Prijeđu tvoje usne...

Dopusti mi
Da zapamtim
Svaki tren,
Svaki detalj...

Dopusti mi
Da odem
I spremim
Sjećanja...

Dopusti
Da budeš
Jedna od njih...
Lijepih uspomena...


Eto, drage moje...ne znam što više napisati...
Lijep pozdrav!
Vaša Porcelain Doll



| - 11:23 - ...you haven't learned a thing.... (6) | print.... | # |