< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Ja sam...

-maloljetna
-zatvorena osoba, iako to drugi ne vide
-ne slažem se dobro s ljudima
-preosjetljiva
-perfekcionist
-razočarana u ljubav
-živim u svom izmišljenom svijet
-obožavam glazbu, knjige
-ne povjeravam se onima koje volim jer me oni najviše mogu pogoditi
-vjerujem u prijateljstvo
-osoba sam od povjerenja
-ne volim učenje, ali prolazim s 5
-prezirem zaljubljenost, a ipak tako snažno volim
-NESAVRŠENA!!!

-moj msn
fallen--angel-6@hotmail.com

 

Moje leptirice...

Blog.hr

fat becomes tiny...
turning into dust
Crvena
annafreak

 

Moje trenutno stanje...

POČETNO STANJE:
Visina: 168cm
Težina: 59kg

CILJEVI:


1.CILJ: 57
2.CILJ:55
3.CILJ:53
4.CILJ:50
5.CILJ:STOP!

 


srijeda, 26.03.2008.

 

Loše, loše...

Hej moje leptirice, pa kako ste mi???? prvo bi se htjela zahvaliti na svim čestitkama i komentarima podrške...stvarno od srca vam hvala...e ovako...stvari su jako loše...malo sam popustila i hop vaga na 59...dobro sad mi je ono vrijeme u mjesecu pa i to ima malo utjecaja li svejedno...osjećam kako sam se udebljala...i to puno...jučer su mi pukle nove hlače kad sam sjela...ne šalim se...pukle su po sred guzice...tek tada mi je došlo do glave da sam se razvalila ko slon...tako da sam odlučila ovo malo slobodnog vremena što još imam preko praznika uz učenje iskoristit za vježbanje...moram smršaviti...jedenje više nije opcija...
Od sada ujutro jedem jabuku, za ručak nešto malo...najvjerojatnije pahuljice i za večeru ako budem baš jako gladna čašu mljeka...sretan-mogu ja to...a imam i posebnu motivaciju...vratila sam se na ples tako da na treninzima trošim još više kalorija..a na ples se vratila i jedna cura...moja frendica...ženska je nešto najljepše što sam ikada vidjela...i prije je bila pre zgodna al nije bila neš posebno mršav, a nije ni visoka(1,60), a sada je još smršavila...deaddead...pre dobro izgleda, nema ni trunčice sala, samo mišići...joj kako samo obuće male hlačice i majčicu...tako ću i ja jednog dana...
Ništa...držite mi se i ja ću vas obići...obećajem...pusa svima



| komentari (7) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.