< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Ja sam...

-maloljetna
-zatvorena osoba, iako to drugi ne vide
-ne slažem se dobro s ljudima
-preosjetljiva
-perfekcionist
-razočarana u ljubav
-živim u svom izmišljenom svijet
-obožavam glazbu, knjige
-ne povjeravam se onima koje volim jer me oni najviše mogu pogoditi
-vjerujem u prijateljstvo
-osoba sam od povjerenja
-ne volim učenje, ali prolazim s 5
-prezirem zaljubljenost, a ipak tako snažno volim
-NESAVRŠENA!!!

-moj msn
fallen--angel-6@hotmail.com

 

Moje leptirice...

Blog.hr

fat becomes tiny...
turning into dust
Crvena
annafreak

 

Moje trenutno stanje...

POČETNO STANJE:
Visina: 168cm
Težina: 59kg

CILJEVI:


1.CILJ: 57
2.CILJ:55
3.CILJ:53
4.CILJ:50
5.CILJ:STOP!

 


utorak, 26.06.2007.

 

I've got to find a reason to live

Stvari bas ne idu najbolje...1.7. je doso(jos malo) a ja se nisam pomakla...morala sam prestat s un dijetom jel od svog ucenja uopce nisam imala vremena pravilno jesti obroke...al bar sam prosla s 5, samo jedna 4...i dalje imam 55 kg sto je doro jel sam od 1 mjeseca kad sam zadnji put mjerila visinu narasla 2cm....tak da sad na 168 imam 55 kg...ali to nije dovoljno...ugl sad cu dobiti novi bicikl pa cu se stalno voziti i rolati a tu su i vjezbe za ucvrscivanje trbuha, stražnjice, nogu i ruku...imam jos 20 dana da sve sredim...i znate sto....ovaj put znam da cu uspjeti...

E da...jos nesto moram spomenuti....neki dan zvala mene mama....ajde da pogledam s njom neku emisiju o anoreksiji....znala sam da ce to biti zivo sranje...al ne zbog same emisije, nego zato sto ju gledam s NJOM...i naravno...cim je pocelo krenula ona optuzivati te jadne cure koje su bile u nekoj posebnoj ustanovi kao kako su si mogle to dopustiti i da su jadne i glupe...a ja ih totalno kontam...kad su pricale zasto su postale anoreksicne navele su sve razloge zbog kojih i ja radim ovo...i poslije kaze ONA kako su za to sve krivi roditelji...i kako to da oni nisu nista primjetili...
A pazi ovo....ja hranu bacam zadnja dva mjeseca a ona nista nije ni skužila...više su primjetili moju nastavnici u skoli(posto sam par puta odbila jesti onu uzinu u skoli) i moja mlada sestra koja ima 7 god nego ona...al mozda je tako i bolje...da skonta ne mogu ni zamisliti sto bi mi napravila...



| komentari (6) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.