Kud plovi ovaj brod - Stop Existing. Start Living. - Blog.hr
Kud plovi ovaj brod

Pa dobar dan! Ili dobra večer. Ili jutro.
Tu sam. Nije me bilo. Sređivala sam si život.

Lijepo mi je. Radim, živim s dečkom (zaručnikom, ali ne volim ga tako zvati), polako rješavamo stvari koje su nam potrebne da bi izgradili kuću. Dug je to put, huh. 5 mjeseci intenzivnog rada i još uvijek se nismo pomakli s mjesta. Ali bit će, nadam se.
Nakon kuće planiramo vjenčanje... i tako. U #grownup mode sam trenutno. Doslovno mi je život postao posao, kuhanje, računi, planiranje, čišćenje. Srećom, dobro sam si nekako posložila prioritete tako da imam vremena i za drage mi ljude tako da je sve ok. Nisu me baš skroz pojele obaveze i na to sam ponosna.
Imam jednu žensku muku - udebljala sam se! Dragi je prije tjedan dana kupio vagu, kad sam stala na nju sam se šokirala...tako da sam sad izbacila gluposti na poslu - nema više raznoraznih burgera, dostava, pekara... Trudim se uzeti si nešto od doma svaki dan, ako ne stignem odem do trgovine i kupim si nekakav jogurt, voćku, pileću salamu.. neko bolje rješenje od prijašnjih u svakom slučaju.

What else?
Išla sam u kino gledati "A star is born", čuveni film s Lady Gagom i Bradley Cooperom, odličan je! Na trenutke mi je, iskreno, malo spor i duže traje (što meni nije bilo baš veselo jer su u kinu nabili grijanje na 30 pa sam se kuhala) ali vrijedi! Baš je emotional rollercoaster i preporučam da ga pogledate ako kojim slučajem još niste.

Obzirom da je svaki post na ovom blogu u zadnjih 2 godine cca bio popraćen fotkama s nekakvih mojih putovanja, izleta ili čega već, donosim par fotki s jednodnevnog izleta na otočje Brijuni ovog ljeta. Nisam puno fotkala, ali evo, čisto da ne budu samo riječi u postu.





















Nadam se da me još netko čita.

pozdrav ;)

12:58 - Komentari [2] - # - On/Off

<< Arhiva >>

so ambitious.
.^ ^
vječni sanjar.
24 godine.

*The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.*

*Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.*

*Sve što želim ja je biti svakog dana nasmijana.*

.linkovi.







Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x