travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





ImageChef.com - Create custom images

Host unlimited photos at slide.com for FREE!



Opis Bloga
Bok ljudi! na mom blogu možete čitati o naj grupi na svijetu, US5, i o najslađem dečku na svijetu Chrisu Watrinu! Nadam se da ćete uživati ćitajući moje postove, a ja ću se truditi da ih pišem što bolje!! =)
US5 is the best!!=)

ImageChef.com - Create custom images








Created by Crazyprofile.com




MySpace images

MySpace



O meni

ime:Magdalena
nadimci:Maga, Megy.....
godina:13(skoro 14)
razred:7.b
horskopski znak:blizanac
hobi:slušanje glazbe, rolanje, ples,...
best friends:Kata,Tea
naj grupa:US5
naj pjevačica:Pink, Avril
naj pjevać:Justin
još slušam:Monrose, Rihana, No Angels,...
volim:US5, *****, spavati, slušati glazbu, druženje s prijateljicama, slatkiše.....
ne volim(mrzim):Paris Hilton, hrvatski, narodnjake,RHCP, matematiku, povijest...

ImageChef.com - Create custom images

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

cerekwavecerek

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

US5 - One night wi...







Koji slatkiš!!!smijeh

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


Dakle nije samo moja soba kao da je bomba u nju pala!! vidite!! =)

Host unlimited photos at slide.com for FREE!




Evo i nekoliko slika super grupe Monrose!!smijeh


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!



i dvije njihove pjesmethumbup


Germany - Monrose ...




Germany - Monrose ...



ImageChef.com - Create custom images






MOJA ABECEDA

A - ANDRIJA. Moj stariji brat( dosadnjaković )
B - BANANA. Voće koje volim.
C - CHRIS. .......
Č - ČOKOLADA. A tko ju ne voli?
Ć - /
D - DARIA. Moja super frendica s mora
- /
Đ - /
E - ELA. Ok frendica iz razreda
F - FRENDICE. Ne bi mogla živjet bez njih
FIZIKA-Super predmet!
G - GLAZBA. Stalno ju slušam
H - HRVATSKI. Tko je izmislio taj glupi predmet?!
I - INTERNET. Što bi ja bez njega?!
J - JUST BECAUSE OF YOU. Zakon pjesma!
K - KATA. Naj frendica!!!
L - /
LJ - LJUBAV........
M - MAGDALENA. Moje ime! MIA. Moja super frendica!
N - NIZOZEMSKA. Tamo mi žive rođaci i viljela bi ih posjetiti!
NJ - /
O - OK. Super časopis! ONE NIGHT WITH YOU. Jedna od naj pjesmi
P - PLES.Moj hobi
R - RICHIE....
S - STARCI. Ah....
Š - ŠKOLA. Nešto strašno
T - TEA. Naj frendica!
U - UPS. Često to izgovaram
V - VEDRANA.Frendica od prvog razreda!
Z - ZAGREB. Grad u kojem ću jednog dana živjeti
Ž - ŽABE. Odvratna stvorenja!!


Sad već znate malo više o menithumbup



Super pjesma od Riki Martina i Christine Aguilere!!
Nobody Want´s To Be Lonlycerek

Ricky Martin & Chr...













srijeda, 18.04.2007.

Mama!

Evo odlučila sam stavit video od pjesme Mama!! Nadam se da ćete uživati!!kiss
P.S Nagovorila sam mamu da mi da lovu za In Control i presretna sam!!greedy



| komentari (90) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.