L*E*P*T*I*R*I*C*E*

Ira
Uvenula ruža
Way to perfection
Večeraj samnom
Perfect
Scarlett Begonia
Sve se može uz čvrstu volju
Buca 18

Nekaj o meni:

Visina:170cm
Težina:68kg nonotuzan
Ciljevi:66=OSTVAREN,jupiii
64=OSTVAREN!obožavam ovu dijetu...istina juha je odvratna,al zato daje rezultate! I'm so happy!
62=ostvaren
60
58
56
54

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 29.02.2008.

Ej ljepotice!!

Evo i mene,pišem post....
Ovako ja sam na onoj juhi fakat previše smršavila u premalo vremena...
Spustila sam se na 62kg...Nemam pojma kako...
Danas kada sam se probudila i kad sam krenula u školu
nisam mogla stajati na nogama i bolila me glava i trbuh..
zakasnila sam nekih 5 min na prvi sat(do škole mi treba 2-3min)
Kad sam ušla u razred sjela sam na stolac i naslonila glavu na stol.
Nisam imala snage ni pričati...
Kada je završio sat,otišla sam do doma da si uzmem bananu il jogurt(to sam danas trebala jesti)
Kada sam došla nijednog nije bilo i jedva sam se vratila do škole..
Izgledala sam strašno,bila sam jako blijeda,nisam mogla stajati,želudac mi se dizao.....
Sjela sam na radijator i odjedanput sam počela plakati..
Frendice su mi se skupile i odvele me do razrednice..
Tada samo razrednica i ja došle do pedagogice da mi može nazvati tatu....
Čekali smo ga kojih 10min...
Onda je tata došao i rekao da sam na toj juhi i bla bla bla...
Pedagogica mi je napisala uputnicu za školsku liječnicu koja radi u savjetovalištu...
Kad smo krenuli doma,tata me čvrsto držao,bila sam preslaba....
Kad sam došla doma,tata mi je rekao da pojedem nekaj lagano,
da se ne smijem sada prežderati jer će mi biti zlo...
Pojela sam si pahuljice..
U pola 2 mi je ručak..
Imam pire krumpir,špinat i hrenovke...
Baki sam rekla da ne napravi puno,jer neću moći jest,stisnuo mi se želudac...
Ali drage moje,ne odustajem..
Oću biti lijepa i zato ću se vratit na svoju staru dijetu...
Kako je Ira zove pahuljica dijeta smijeh

Pusa svim leptiricama,nadam se da vam je krenulo!! kisskisswave

Evo vam jedan video....Thinspo(real girls)



| CoMeNtIrAj (19) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.