L*E*P*T*I*R*I*C*E*

Ira
Uvenula ruža
Way to perfection
Večeraj samnom
Perfect
Scarlett Begonia
Sve se može uz čvrstu volju
Buca 18

Nekaj o meni:

Visina:170cm
Težina:68kg nonotuzan
Ciljevi:66=OSTVAREN,jupiii
64=OSTVAREN!obožavam ovu dijetu...istina juha je odvratna,al zato daje rezultate! I'm so happy!
62=ostvaren
60
58
56
54

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 21.02.2008.

............

Ej,htjela bih vam se svima zahvaliti na podršci.....stvarno vam hvala yeskiss
Evo ja sam danas na mjesečevoj,prije 10 min bila sam užasno gladna,al sad
kad sam popila vode i pročitala opet sve vaše komove više ne osjećam glad...sretan
Poslije mjesečeve htjela sam ići na medicinsku dijetu koju sam vidjela u 24sata,
ali sam se odlučila na čarobnu juhu...istina...juha je blago rečeno fujzubo
al s njom sam skinula 5kg u 5dana....Uopće nisam vježbla al imam razlog yes
Jako me boli trtica pa ne mogu radit trbušnjake,pa ću pričekat da ta bol prođe,pa
ću se bacit na vježbanje.....Joj,jedva čekam smijehsmijeh
Vidim da su mnoge leptirice na UN dijeti i da fakat napreduju...ČESTITAM SVIMA NJIMA!!! partysmijehsmijeh
A onima kojim nije krenulo....ma njima će krenuti i onda ćemo svi biti happy cereksmijehsmijeh
Baš me zanima kolko će mi kila otić na mjesečevoj...prošli put sam izgubila 2kg,a sad..ko zna....
Prije kad sam išla na neke dijetu,vrlo brzo sam odustala,al ovaj put neću...
Ovaj put ću ja pobijedit hranu,a ne ona mene..Ma ko je ona meni da ona mene kontrolira!
Ovaj put neće mene nitko kontrolirati..Sad imam samokontrolu!Sad sam puno jača nego prije..
I ovaj put idem do svog cilja,idem do 54kg!
Ljepotice,nedajte hrani da vas kontrolira,da vas spriječava da ostvarite svoj cilj,svoju idealnu težinu..
Ne kažem sada da nikaj ne jedete..........smijehsmijehsmijeh
I mi zaslužujemo biti lijepe,mršave,zar ne?!
Al skoro svaki put kad smo na dijeti,pokvarimo je zato jer smo pojeli čokoladu,kekse,puno kruha...
Svaka čast iznimkama....
Evo to je bilo sve od mene,još jednom hvala na svim podrškama...i......steknite samokontrolu,ne dajte da vas hrana kontrolira sretan
PUSA!!! kisscerekwavewavesmijeh



| CoMeNtIrAj (23) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.