Wanna be stronger...

subota, 20.05.2006.

Subota ujutro: ljenčarenje, trening i serije

Dobro jutro svima, iako se ovo teško može nazvati jutrom, pa već je 12 sati...
Danas sam se probudila dosta rano, pa sam odmah išla vježbati...

Program vježbi za subotu:

- zagrijavanje (standardno)
- 5 serija po 30 trbušnjaka
- 3 serije po 20 sklekova (ne mogu više!!! ipak sam ja samo cura, a radim muške sklekove!!!)
- ostale vježbe (ne da mi se sad nabrajati, ali se uglavnom sastoje od vježbanja udaraca itd.)


Subotom vježbam manje nego inače, zato kaj sam uvijek jako lijena vikendom, i samo se izležavam po stanu...
Uglavnom, sad sam nakon dugo vremena opet gledala "Čarobnice" i sve je tako pomiješano... Ništa ne kužim... Prije sam bila veeeeliki fan te serije, obožavala sam ju i uvijek sam htjela biti vještica i imati nekakve posebne moći, ali sad mi je to totalno bezveze... Iako možda ne bi bilo loše imati moći, npr. telekineza ili tako nešto... To bi bilo super... Mislim da bih zajebavala sve oko sebe s tim...

Za dva mjeseca mogu dobit vozačku dozvolu!!!!!!!!!! Kak je to super! Jedva čekam!
Dok sam bila klinka, uvijek sam sanjala o tome kako ću jednog dana imat svoj auto i izazivat prometne nesreće na svakoj cesti kojom prođem... Hahaha, kak je to glupo... Totalno. Sad zbilja ne želim izazivat nesreće. Zapravo, tko bi uopće to htio?

Sad da se malo žalim... Boli me oko!!!!! Aaaaaaa! Oni koji nisu pročitali prošli post, neka ga pročitaju, pa će znati i zašto...
Moja frendica ima ozbiljne traume od toga i kaže da ona hoće ići psihologu... Ja joj kažem neka ide, ali ona neće sama... A ja ne želim s njom... Zato kaj se bojim da će doktor skužit da sam luda i da će me zatvorit u ludnicu do kraja života... A to bi bilo grozno, ne?
Ma nisam ja luda, samo se šalim... Iako mi je brat puno puta rekao da nisam normalna jer se toliko forsiram s tim vježbanjem... Kaj ja mogu, to mi puno znači, moram vježbat... Pozdrav mom bratu!!!! (Zakaj mi ne ostaviš komentar? Znam da čitaš...)

Uglavnom... Hvala vam na komentarima koje ste ostavili... Sad stvarno moram ići... Puno pozdrava svima!!!

- 13:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #