Korisni linkovi
friške vijesti:
Monitor

različite informacije:
wikipedia

sve o filmovima, glumcima, redateljima itd.:
The Internet Movie Database

Koliko puta ste prelistali Wannabe?

WANNABE ženski magazin

srijeda, 27.10.2004.

Wannabe kreće!

Wannabe editor: Riječ urednice
Ovo što upravo čitate je, koliko je meni poznato, prvi ženski magazin na blogu. Zašto sam se odlučila za magazin umjesto vođenja dnevnika?
Odgovor je jednostavan: zato što volim ženske časopise ali niti jedan nije sasvim po mojem ukusu. U stvari, u svakom pojedinom časopisu mogu pronaći nešto zanimljivo i kad bih iz svakog izdvojila poneki članak – to bi bio moj idealan magazin.
S druge strane, internet pruža jedinstvenu mogućnost pretraživanja mnogih izdanja časopisa, magazina, vijesti i zato mi je pala na pamet ideja o vlastitom časopisu u kojem ću moći pročitati (i ja ali i drugi) ono što mene zanima, sve na jednom mjestu.


Naslov
„Wannabe”? Zašto ovaj naslov? Zato što gotovo svi ženski časopisi imaju nešto zajedničko a to je da u njemu žene mogu pronaći ono što bi zapravo željele biti. „Wannabe” znači i „netko tko se trudi biti ono što nije”. „Wannabe” znači i biti nadobudan.
„Wannabe” znači da će i ovaj magazin biti sličan kao i ostali ali ću tu i tamo pokušati ukazati na klišeje, predrasude i zablude koje muče sve žene.

Izvori
Za početak ću naravno ja osobno biti i urednik i novinar. Ukoliko će biti zainteresiranih za suradnju, rado ću im prepustiti prostor na svojem blogu.
Bit će tu autorskih članaka, ali i članaka preuzetih iz drugih izvora, prije svega, s interneta. Bit će i prijevoda, ali ću se truditi biti što profesionalnija i uvijek napisati izvor i staviti link ukoliko je članak na internetu.

Dizajn
Odlučila sam se za ovaj layout, ako netko ima bolju ideju ili prijedlog neka mi se javi! Magazin će, uz tekstove, sadržavati i mnogo slika. Želja mi je da ovaj magazin bude vrckast i otkačen, ali pregledan.

Marketing
Naravno, nadam se da će se moj magazin svidjeti čitateljima, pogotovo čitateljicama, te se oslanjam na marketing u smislu rekla-kazala. Ukoliko to ne upali, probat ćemo sa samoreklamom.

Učestalost izlaženja
Tijekom tjedna ću pisati članke tako da će svaki petak magazin biti kompletiran te ćete imati što čitati za vikend.

Rubrike
Osmislila sam okvirno sljedeće rubrike:

wannabe editor: riječ urednice
wannabe in love: soliranje, veze, ljubav, emocije
wannabe healthy: zdravlje, sport, prehrana
wannabe trendy: moda, kozmetika, trendovi
wannabe cool: kako biti cool u vlastitom domu i izvan doma, različiti savjeti
wannabe successful: posao, karijera
wannabe entertained: knjige, kino, kazalište, koncerti, TV, izlasci
wannabe famous: poznate osobe
wannabe informed: aktualno

Svaki broj će sadržavati najmanje jedan članak iz svake rubrike.


Prvi broj
kreće… Držite mi fige!!!

- 11:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O Wannabe magazinu:

wannabe rubrike: in love, healthy, trendy, cool, successful, entertained, famous, informed

© wannabe
Ukoliko to nije naglašeno, svi članci su autorski te vas molimo da poštujete autorska prava (u protivnom, se bumo vas tužili!)

Pišite Wannabe magazinu
ukoliko imate pitanje, prijedlog, savjet, kritiku, zanimljiv link, priču ili članak!
wannabemagazin@net.hr