Kmica in da States

petak, 25.06.2010.

Tahoe again :D

U ponedjeljak smo napokon ponovo isli do Tahoea i to jer je Vladimir u biti prvi pitao Sonju, jer je i on poceo vec psihicki propadat ovdje (salim se ja malo, nije nama bas toliko lose ovdje, imamo medvjede da nas tjese kad nam je tesko thumbup ). I onda smo razmisljali da bi bilo fer da idu oni koji jos nisu bili tamo, znaci prakticki svi osim Ley Lynn, Beckie, Sonje i mene!! Ali smo si malo odlucili biti sebicni pa nismo nikome ni rekli nego smo se samo pokupili i otisli. mah A trebali ste vidjet scenu kad se Beckie spremila za Tahoe i prolazi Jolene i pita kao "Gdje vi to idete?", a kaze Beckie: "Nowhere, its just that i took a shower, i washed all my clothes, i have the afternoon off so its just so great to feel kinda fresh and girly, you know." AHAHHAHAHAHAHAHA krepala sam od smijeha, jos kad je kao pokusala napraviti onu nevinu facu hahahaha, povjerovala je NE!! Ali who cares.
Anyways, isli smo na kraju samo Beckie, Vlad, Sonja i ja; Vlad je bio sretan ko malo dijete!!
Otisli smo si napravit racun u banci (e da, zaboravila sam rec da smo dobili placu - 343$ za 10 dana - moja prva prava placa!! cerek ). Poslije toga smo otisli na veceru u Applebee's - napokon normalna hrana!!!! Jela sam neku piletinu s pireom, za predjelo neki pohani sir, ma ugl, prefino njami Nisam mogla sve pojest nego sam ponijela ostatak kuci (ovdje je to normalno, a ne ko kod nas, svi misle da je to sramota rolleyes ), pa sam to pojela sutradan za veceru jer je bila opet neka travulja s rizom, yuck, a svi gledaju u moju ciketinu, reko sorry guys, its mine smijeh
Vlad je bio narucio tamo pet piva za pet dolara tako da sam i ja uzicala jedno i nitko me nista nije pitao zubo Jest da smo malo puno to sve platili (izaslo nas je oko 100$ sve skupa), ali kad su oni htjeli tamo jest nisam ja sad mogla rec ja necu, zar ne?? sretan
Nakon vecere otisli smo do nekog hotela malo prodjirat i vidjet sta ima. Na kraju smo zapeli na 'djecjem odjelu'!! Vozili smo se na "roller coasteru" (ona stolica sto te drma, a na ekranu se kao vozis kroz rudnik), ja sam provozala i Harleyja, odsvirala nesto na Guitar Herou, odapela konju par zubi, i takoc... Htjeli smo sjest i u neki birc i popit koju cugu, ali nazalost mladji od 21 ne smiju uc mad
But it was fun thumbup
Iii ovaj put se nismo izgubili na putu kuci, jeeeej smijeh

Applebee's


Birc u koji smo ušli - šank pun grudnjaka








neko ostavio cucke u autu rofl


U sljedecem postu cu vam rec nesto vise o nasem putu u Reno, so stay tuned, Kmice
wave



- 06:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (8)
Opis bloga
Keep up with me, Kmice :DDD
Koliko je sati kod mene :)

New York