< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Weight plan:

Image and video hosting by TinyPic
1.cilj....58kg
2.cilj....57kg
3.cilj....56kg
4.cilj....55kg
5.cilj....54kg

..................to mi je dosta
Image and video hosting by TinyPic


Blog.hr
Blog servis

Godina: 18
Visoka:165cm
Željena težina: 54kg

Image and video hosting by TinyPic

MOJIH 10 RAZLOGA:
1.Želim ponovno stati najmanje u broj 36
2.Želim da mi zavide sve moje "prijateljice"...one prave me vole onakvu kakva jesam
3.Želim da niti jedan dečko ne ostane ravnodušan kad me ugleda.
4.Želim nositi ultra kratke hlačice bez brige dal će mi se vidjeti celulit.
5.Želim izgledati lijepo u odjeći i bez nje
6.Želim konačno ići na bikini party
7.Želim ponovno biti ona za koju svi kažu da je mršava
8.Želim se dodirnuti po trbuhu a da be osijetim salo
9.Ne želim se sramiti kada moram skinuti odječu pred dečkima a i pred curama
10.Želim biti lijepa, a to sam samo ako sam mršava
+11.Želim imati mršave ruke a ne velike panjeve


31.5.----59.0kg

Diet Pills


Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 10.05.2009.

..........................

Opet nisam ništa postigla.....opet imam preko 60 kg...opet sam jadna do bola......za 5 dana je kraj moje posljednje srednjoškolske godine,a ja izgledam ko svinja....kupila sam si haljinu za maturalnu večer koja je 29.5....u njoj se osiječam kao Angie Jolie samo što sam daleko od njenog tijela...kakvih 15kg daleko.......užas........šta god pokušavala ne uspijeva.....onaj osječaj sitosti jači je od mene...ni kruha se ne mogu odreči......ja sam ko debelo prase koje se sprema za klanje...nikad dovoljno hrane.......našla sam novu inspiraciju.......tetovaža s Angelininog trbuha "Quod me nutrit me destruit" ...što me hrani me i uništava......tj što me drži na životu to me i uništava........neki vele da si je to istetovirala kako bi se svakodnevno posdjetila na opasnosti debljine...jer Hollywood ne trpi debele......i ja bi to željela istetovirati na svoj trbuh.....samo čekam da skupim pare.....i da odem na fax da mi starci ništa ne mogu...XD
Evo ovo je bio jedan brzinski post...samo da vidite da sam još živa ali da mi ne ide.......ljubim vas i nadam se da vi uspijevate odolijevati hrani......

"Quod me nutrit me destruit!!!" Kissy kissy

|Komentiraj 5| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.