< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Weight plan:

Image and video hosting by TinyPic
1.cilj....58kg
2.cilj....57kg
3.cilj....56kg
4.cilj....55kg
5.cilj....54kg

..................to mi je dosta
Image and video hosting by TinyPic


Blog.hr
Blog servis

Godina: 18
Visoka:165cm
Željena težina: 54kg

Image and video hosting by TinyPic

MOJIH 10 RAZLOGA:
1.Želim ponovno stati najmanje u broj 36
2.Želim da mi zavide sve moje "prijateljice"...one prave me vole onakvu kakva jesam
3.Želim da niti jedan dečko ne ostane ravnodušan kad me ugleda.
4.Želim nositi ultra kratke hlačice bez brige dal će mi se vidjeti celulit.
5.Želim izgledati lijepo u odjeći i bez nje
6.Želim konačno ići na bikini party
7.Želim ponovno biti ona za koju svi kažu da je mršava
8.Želim se dodirnuti po trbuhu a da be osijetim salo
9.Ne želim se sramiti kada moram skinuti odječu pred dečkima a i pred curama
10.Želim biti lijepa, a to sam samo ako sam mršava
+11.Želim imati mršave ruke a ne velike panjeve


31.5.----59.0kg

Diet Pills


Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 08.01.2009.

..............

Kako li je samo bijelo vani. Noćas je zapalo podosta snijega tako da je danas stvarno sve preeeeeekrasno. Digla sam se oko 9,tj. probudio me susjed jer je traktorom odmicao snijeg s ceste...majku mu. Konačno sam se usudila izači iz kuće. Neznam da li će mi tko ovo vjerovati ali nisam bila vani od subote ujutro.....stvarno sam se ulijenila. Krenula sam u malu šetnju,samo 2km,da osjetim kako je to hodati po snijegu...ćak mi se nije išlo sa starcima na skijanje u Austriju u subotu...rađe sam ostala kod kuće......čuvala hladnjak!!!!! I moram vam priznati...stvarno sam uživala (u snijegu danas)....osim šta sam zaboravila sunčane,pa sam škiljila cijelo vrijeme,ali sve u svemu bilo mi je jako dobro,za promjenu.

Neznam šta mi je ali danas me hvata takva žeđ...koma..već sam popila litru vode,a to je,osim par krekera,jedino što sam bacila u sebe do sada (13h15min)...razmišljam da tako i ostane jer sam konačno došla do 58kg,tj imala sam 58kg ujutro kad sam se probudila,sad imam 59,ali ako nešto još bacim u sebe neću do spavanja past opet na 58. Tako da mislim da neću više ništa jesti,ali opet,stara peče nekakve kolačiće,a opće je poznata stvar da ja tome ne odolijevam,vidjet ću kako će proči.......wish me luck!!!!!!1

|Komentiraj 3| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.