baš me puklo

Napisano: 15.01.2007., ponedjeljak

školo,pokopaj se....

ljudi zakaj je već počela škola???? a meni je tak dosadno nemam pojma di više u školi ili doma!!!??
prava katastrofa!!!profka će nas već sutra počet ispitivat i ima tona zadaće...a ja samo mislim na svoga
s-----a koji je tak slatki ko bombon....i naravno kaj će se desit???dobit ću 1!!!
posvađala sam se već sa svima(ipak sam ja tipićna škorpija) ali kao i uvijek nisam bila ni kriva ni dužna
ali gospođice umišljenke iz mog razreda se samo preseravaju i ogovaraju mene i žaca(ona inače ima blog ali sad joj nekaj nije uredu s njim)!!!A JA OVIM PUTEM POZDRAVLJAM SVOJE DEČKE IZ RAZREDA KOJI SU OTKAČENI I LUDI!!!
niš ljudovi idem ja ostavite mi puno komentara jer ko komentira mene i ja njega!!!
javit ću se uskoro i ki$$AĆ

<< Arhiva >>