Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors Hahahaha..... - Wanderer Part is To Ride Alone... - Blog.hr

Komentari On/Off



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja............



Tribal Wars

...sam Domagoj
...imam 13 godina
...dolazim iz Ivanske
...volim mamu, tatu...i jednu curucerek
...imam sestru od 7-8 godina (valjda)headbang
...posjecujem ove blogove
TajČika
zajebanaMala
MawaZaJubjena
M-I-R
...za sad

Moj/i/e/a............
...msn je don_salieri@net.hr
...najbolji prijatelj je Krešo,Đuka,Luka....
...najbolje prijateljice su: Matea, Dora, Ema, Tajana, Tiana


I.........

...to je to za sad....ak nekog nes zanima nek pita


visitor stats






abeceda...

a-antonio...brat od Kreše
b-brat...ja ga nemamno
c-cokolada...ah...sta da kazemblabla
č-čokolada...ahhh...
ć-ćipps...krumpir....
d-domagoj...jaaaaaaaamad
đ-Đuka...prijatelj
e-eva longoria...prvo sto mi je palo napamet
f-film...nesto bez cega nemogu
g-gibanica...mmmmmmmnjaminjami
h-ha ha ha....
i-igre... nesto bez cega nemogu
j-joco...prijatelj
k-Krešo...prijatelj
l-lopta...nesto bez cega nemogu
m-manowar...najdraza grupa
n-novci....greedy
o-osa....brrrrrrrrrrrburninmad
p-pale sam na svijetu....cerek
r-riba....
s-simba
t-tajanacerekcerekcerekcerek
u-uvijek...
v-veni, vidi, vici,...thumbup
w-whiskas...ime mog macka
z-zmaj...najdraza zivontinja

Linkovi

Stranice...

Gaming Forum .... obavezno se prijavi

Blogovi:
TajČika
zajebana mala
M-I-R

petak, 27.06.2008.

Hahahaha.....

hahaha.......poz ljudi........evo mene opet .... moj jedno 5.laze blog po redurofl .... al nema veze.........evo jos jednom se nadam da cu ovaj blog uzdrzavat kak treba ....yesyes...a eto niste nis propustili....nista zanimljivo......i dalje.............. i dalje .................evo malo smajlica....nonononononononononononobangburninmadgreedyblablaludmahnamcorwavepjevapjevalazepuknucurolleyesrolleyesroflzubocry
a jbg...neznam sta da kazem............lol........... a nis ajmo se onda dosadjivat ............. ........... ....... Btw naucio sam radit dizajnove ...al mi se neda...lolbelj...ak se nekom bas oce napravicu mu........zubo..........idem malo blog uredit ... stavit ona sranja u boxeve i tak .....ajd cuemo se

evo jos malo smajlija mahmahmahmahmahwavewavewavewavewavenjaminjaminjamipartypartythumbupthumbupmadmadmouthwashmouthwashkisskissroflroflzubozubopjevapjevalazelaze

pozdravljam sve ...a posebno pozdravljam jednu curu koja je sad na moru...lol.........cerekcerekcerekcerekcerek

ajd idem sad malo slozit blog, ak mi se bude dalo napisem jos jedan post.....mahmahmahmah



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.