< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By: Lara dizajn

Opis bloga

a ništ......zanimljiwosti

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
nanakiss
tinakiss
prkalud
balajićkazujo
bratichew normalan blog
bratichew drugi blog sa mp3 - em , igricama....i raznim programima (swe je download)

moj opis

ime: valentina
prezime: imam........
godine: uskoro 13
znak u horoskopu: vodenjak
volim: sve

malo slikica

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com





utorak, 18.12.2007.

nowi post nakon 6 dana ili 7 ne znam toliko nosam mogla bit na kompu, 1 iz fizike

eeeeeeeeeeeejjjjjjj...............ljudowi..............ewo mene....................pošto nisam mogla bit na kompu mama mi zabranila dok ne ispravim 1 iz fizike a to bilo negdje 7 dana..........sve ću nadoknadit..............e da ništ zanimljivog nema.......................tako da......................ma ne znam uopće što pišem............................zajebavam se..........sjedim i pišem pizdarije......................................ajde ljudi komajte mi....................najmanje 50 komentara želim i onda ću tek napisat novi opost......................ivana ako ovo budeš čitala ovo je za tebe.........ona tajna koju sam ti govorila na za one komentare na prošljom blogu......................ono 200 komentara........ja ti rekla kad skupiš toliko otkrit ću ti jednu veliku tajnu.......................e ewo te tajne....................one sve anonimce koje si imala u komentarima sam ti ja sve napisala tako da.............sory..........nemoj se ljutit............ali željela sam da napišeš novi post...............................nadam se da se ne ljutiš-....................ajde oprostit ćeš mi.................pozzzzzzzzzz swima i welikiiiiiiiiiii kisss!!!!!!!!!!!!!!!!!
............................................-----------------------,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...................................------------------------------------,,,,,,,,,,,,,......................................................-------------------------------------------,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



|Komentiraj 12| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.