srijeda, 09.08.2006.

Od kad te nema.... ovdje kraj mene....

Aloha ljudi…
Dakle, da počnem, vratih se ja nedavno… sa mora, naravno.
Vratih u stvarnost…
Uf… bilo je savršeno, ne, presavršeno…
Neda mi se sve prepričavat. A i da ne bi došlo do krivih osoba.
Oni koji trebaju znati neke stvari znaju…
Samo ću reći; bilo je slano, vruće, mokro (khm), slatko i nekome prekratko.
Ma šta god to značilo.
Ovo neće bit dug post jer nemam inspirejšn.
I da, za kraj, Nijemci, Talijani, Francuzi rulaju…[[ I da, imam novu narukvicu…, pravo srebro, dobih ju..]]
Dobro, i Slovaci, Poljaci i …
I da ljudi moji… ja sam vam zaljubljena…
Da,da…
Jel on to zna??
Oh da… i te kako…

Znam, dosadna sam…
Hehe, idem ja.. pusek svima… i komentirajte…
Ciaocerekcerek


Image Hosted by ImageShack.us



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.