< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovim će društvom zavladati anarhija, naša je snaga domaća rakija, ne dajmo sistemu da nas tlači, naločimo se alkohola jer pijani smo jači!




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa... i tak...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Videos
Hladno Pivo
Kamikaze
Marko
Kangus
Best frendica Dijana
Benkus
Dobrinich
Ivana
Jelica
Ida
Petra
Igor



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

*OSNOVNO*
IME:: Ivona
GODINA::17
RODENDAN::05.06.1989.
MJESTO RODENJA::Varazdin
LOKACIJA:: Varazdin
BOJA OCIJU::Zelene
BOJA KOSE:: Crvena
VISINA:: 165 cm
PIERCINGS::Usna
TATTOOS:: Bit će i toga...
KOJI PARFEM KORISTIS::Kako kad
*FAVORITES*
BOJA:: Crna
MUSIC:: Rock
SPORT:: Odbojka, nogomet
HRANA:: Nemam poima, sve...
*OVO ILI ONO*
ZAGRLJAJI ILI POLJUPCI::Kisses...
PEPSI ILI COKE::Sky cola
MCDONALDS ILI BURGER KING::Niti jedno
COKOLADA ILI VANILIJA::Čokolada...
LOVER ILI FIGHTER:: Podjednako
PRIJATELJI ILI OBITELJ::Nemože se mjerit
LJUBAV ILI NOVAC:: hm... Love
SLUŠANJE DRUGIH KAKO PRICAJU ILI PRICANJE::Podjednako
PERSONALITY ILI IZGLED::Personality
*KOD BOYS*
BOJA OCIJU::Sve je dopusteno...
BOJA KOSE::Svejedno
KRATKA ILI DUGA KOSA:: Hm... Kako kad
VISINA:: Nije vazno...
STIL:: Originalan
PIERCINGS ILI TATTOOS:: Piercings, ali ne pretjerano
HOT ILI CUTE:: Hot, hot....
*PRIJATELJI*
NAJBOLJI PRIJATELJ:: Dijana, Lukica, ma svi...
TKO JE NAJGLASNIJI:: IVANA
TKO TE POZNAJE NAJDUZE:: Ivana, Benkus, Dobrinich
TKO JE SRAMEZLJIV:: Marko - Kamikaza
COOLEST FREND:: Ima ih...
PRETTIEST FREND:: Ima ih...
WEIRDEST FREND:: ha, ha... - SVI
*LJUBAV*
JESI LI ZALJUBLJENA:: Hm... Da.... Možda... Neznam...
AKO NI SI, JESI LI IKAD BILA:: Pa normalno
VJERUJES LI U LJUBAV NA PRVI POGLED:: Možda
NAJDUZA VEZA:: 5 mjeseci
BI LI IZASLA S NEKIM SAMO RADI NOVCA:: Možda...hehe
POLJUBAC NA PRVOM DATE - u:: Obavezno
SEX NA PRVOM DATE - u:: Ne
*TKO JE ZADNJA OSOBA...*
KOJU SI POLJUBILA:: No comment...
ZAGRLILA:: Dijana
JE REKLA DA TE VOLI:: To mi govore na svakom koraku...
SI TI REKLA DA JE VOLIS:: hm...
KOJOM SI RAZGOVARALA NA TELEFON:: Dijana
NA KOJU SI VIKALA:: Sama na sebe..
TI JE SLOMILA SRCE:: .....
TI JE REKLA DA TE MRZI:: Nema takvih
SI TI REKLA DA JE MRZIS:: Nema takvih
*OBICNA PITANJA*
UZIMAS LI DROGE:: Ne
PIJES:: Da
ZELIS LI SE UDATI:: Jednog dana
ZELIS LI IMATI DJECU:: Jednog dana
VJERUJES LI U SEBE:: Naravno
MISLIS DA SI SIMPATICNA:: Naravno
KOJI SI ZADNJI FILM POGLEDALA U KINU, JE LI BIO DOBAR:: Egzorcizam Emily Rose, it was goood
MOZES LI PODNIJETI ISTINU:: Da
NAJVECA SLABOST:: Pusenje
NAJVECI STRAH:: Visina, pauci
PRVA POMISAO KAD SE PROBUDIS:: Nije za podijeliti
JAVIS LI SE NA BROJ KOJI NE PREPOZNAJES:: Da
KAKO BI ZELJELA UMRIJETI:: Ne zelim razmisljati o tome
SLAZES LI SE SA RODITELJIMA:: Kako kada
PSUJES:: Naravno
BROJ STVARI ZA KOJE ZALIS:: Ima ih previse



web site hit counter
Sony Camera Deals


Image Hosted by ImageShack.us


pimpmyarea.com

Janis Joplin - Piece Of My Heart

Oh, come on, come on, come on, come on!

Didn't I make you feel like you were
the only man -yeah!
Didn't I give you nearly everything
that a woman possibly can ?
Honey, you know I did!
And each time I tell myself that I,
well I think I've had enough,
But I'm gonna show you, baby,
that a woman can be tough.

I want you to come on, come on,
come on, come on and take it,
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby!
Oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart now,
darling, yeah, yeah, yeah.
Oh, oh, have a!
Have another little piece of my heart now, baby,
You know you got it if it makes you feel good,
Oh, yes indeed.

You're out on the streets looking good,
And baby deep down in your heart
I guess you know that it ain't right,
Never, never, never, never, never, never
hear me when I cry at night,
Babe, I cry all the time!
And each time I tell myself that I,
well I can't stand the pain,
But when you hold me in your arms,
I'll sing it once again.

I'll say come on, come on,
come on, come on and take it!
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby.
Oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart now,
darling, yeah,
Oh, oh, have a!
Have another little piece of my heart now, baby,
You know you got it, child,
if it makes you feel good.

I need you to come on, come on,
come on, come on and take it,
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby!
oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart,
now darling, yeah, c'mon now.
oh, oh, have a
Have another little piece of my heart now, baby.
You know you got it -whoahhhhh!!

Take it!
Take it! Take another little piece
of my heart now, baby,
Oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart, now darling,
yeah, yeah, yeah, yeah,
Oh, oh, have a
Have another little piece of my
heart now, baby, hey,
You know you got it, child,
if it makes you feel good.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
White light - Savršen dan


Još jedan savršen dan započeo tugom,
a proljeće mi nagovijestilo drugo
Moram strpit se da vidim ti oči,
Ni poljubit me ti nećeš moći

Više, nikad više, kaži
Je li ovo samo san ili još jedan savršen dan?

Opijam se danima, trijeznim se noćima,
a u snovima tvoja oka dva
Sjeti se dnevnika, sjeti se pisama
što si ih pisala još dok si me voljela

Ja znam, o, znam
Ovo nije samo san, nego još jedan savršen dan


Kaži, makar slaži, samo nemoj me pustiti i
Kreni, ali sa mnom ostani posljednju noć

Da se može vratiti vrijeme
I sjećanja što bez tebe odlaze
Kao i lani, stavim ružu i svijeću
zapalim što ne gasi se
Da te mogu barem vidjeti opet
I sjećanja da se ponovo povrate
Ne budi vani, pođi sa mnom da
svijeću zapalim što ne gasi se

Ili kraj tebe



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ja nikad neću znati

Kažu ljubav kratko traje
sve je ostalo laž
ja se pitam gdje si, s kim si
i da l' se sjetiš nas

Kad bih mogla vratit' vrijeme
samo jedan dan
ali uzalud sve je
kasno je za nas

Ref.
Ja nikad neću znati da tvoja bi bila
da sam ti oprostila
još me boli uspomena stara
što sam sve izgubila

Kad te vidim srce u grudima stane
al' je puno ponosa
tebi zato nikada priznati neću
da još te volim ja

Nije meni sad svejedno
kad drugoj pripadaš
a to što vrijeme rane liječi
je samo utjeha

Kad bih htjela snage nemam
samo ostala je
ova prazna duša
odnio si sve
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
A kad dođe proljeće

Hej, tog jutra sam krenuo do nje
mirisao drvored njene ulice
tiho dok je spavala kose rasute
on je bio još kraj nje, ljubio joj sne

Ja sam glavu pognuo, pogled skrenuo
nisam niti trepnuo kad sam krenuo
samo jedna suza je kapnula na dlan
u njoj ljubav ostaje, dalje idem sam

Ref.
A kad dođe proljeće na me pomisli
dobra moja, ne daj mu tajnu ljubavi
i ne daj, mala, nikome biser oka dva
nek te pjesma miluje kad ne mogu ja

Znam, sve su ljubavi prave nesretne
sve što imam ostaje uvijek kraj tebe
još ponekad poželim neubrano cvijeće
zalud bilo pjesama kad me ona neće

Procvjetale grane mirisne
poludjelo srce zbog tebe
raspukle se zrele trešnje tvojih usana
ja jos, dušo, nemam nikoga

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


What is your weird quotient? Click to find out!


srijeda, 14.02.2007.

Činim pravu stvar...

Hm.. Da... Nadam se... Mislim, vrijedi sve kaj je napisano u postu Ne volim te, al ipak, makar si neću priznat, ponekad se znam sjetit... Pa evo, jedina pjesma uz koju se još ponekad sjetim, i da, zadnje riječi koje su posvećene...hm...da...njemu...


Kralj izgubljenih stvari

Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
čim krenem da te ljubim

Više se tijela tvog
ne osjeća toplota
budim se u hladnim
rukama života

Jer sve što prođe
sve što jednom prođe
kao po kazni uvijek vraća se

a kad se vrati, jednom kad se vrati
dođe da prođe i opet sjećas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noć je uvijek presudna
jer tisuću ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna


Ref.
I bolje da se ne vidimo nikad
ne živimo u istom vremenu
ja imam prošlost, ti imaš budućnost
snovi su između

I bolje da se ne vidimo više
jer shvatili bi tad u isti čas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prođe i bez nas

Bolje da nikada
i ništa nije bilo
da sam prešutio
sve što je srce krilo


Zato se ne vraćaj
tišinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve što prođe
sve što jednom prođe
kao po kazni uvijek vraća se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dođe da prođe i opet sjećaš se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noć je uvijek presudna
jer tisuću ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

|komentiraj 7| printaj| #|

<< Arhiva >>