MOJA EKIPA !
*Koraca - totalka lud frik,živi za travu...smokin
*Matija - moj najbolji frend , lud za biljarom...headbang
*Stipić - lik sa Stoje ide samnom u razred,đaner...dead
*Jan - frend iz razreda sa Stoje,dobar frend...thumbup
*Kandic - stari dobri frend iz Osnovne...bang
*Žigo - frend iz Osnovne i iz srednje,budala...mad
*Igor - reperski maher iz Opće,išli smo skupa u razred...burninmad
*Sara - moja sestra,dobra frendica na koju se mogu osloniti...greedy
*Bruno - najbolji frend iz zgrade,lik iz mat.gimnazije...bang
P.S.ako sam nekog zaboravio sorry jer se fakat ne moogu sjetit više nikog!






MySpace Layouts

MySpace Layouts









How many peoples has visited my BLOG

Free Site Counter
Free Site Counter




Vutraman rap stories

02.04.2006., nedjelja

Next night!!

Marijuana! Na tom ludom koncertu je bilo dosta dobro ali je bilo malo ljudi.
Bilo je i dosta ekipe koji su u wc-ima motali vutru.
Tamo sam stigao u 23,00h i pogledao Bolesnu braću koji su pjevali :"Patriša,Looka i Borna i Telrfon faki"
a poslje njih Vatrogasce i Zabranjeno pušenje i išo sam u bakin stan u kojem smo do 6 ujutro ja i moja ekipa partijali.
Bili smo sami u tom stanu jer mi je baka u Njemačkoj!
Sve u svemu sad me glava boli i spavam cjeli dan!

- 16:10 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Hip hop blog koji govori o repu
kao jednoj kulturi mladih!nutthumbup
Nešto malo i o meni:
Ime : Dino
Godina : 16(blizanac)
Škola : Tehnička-Mehatroničar
Težina : 88kg
Visina : 189cm
Kvart : Kaštanjer , pa naravno!
Mjuza koju slušam : Rap uglavnom balkanski!
Naj psovka : Jebote led!


VUTRA ZA BOLJE SUTRA

burninmadsmokin




MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts