Komentari Da/Ne

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ma jednostavno zakooon.
Ovaj blog je napravit iz zajebancije!!!



broadband companies
broadband companies Counter

Slike naših prijatelja:

Jura
Image Hosted by ImageShack.us

Boss
Image Hosted by ImageShack.us

Šegy
Image Hosted by ImageShack.us

Žgic
Image Hosted by ImageShack.us

Ena
Image Hosted by ImageShack.us

Eva
Image Hosted by ImageShack.us

Matea
Image Hosted by ImageShack.us

Tea
Image Hosted by ImageShack.us

Blogeci naših frendov

Evuša
Didy
Teonja
Matea
Leyica
Sara & Dijana
JebENA
Stefy
Filip
Matej P.

O NaMa

Ime: Tomisalv
Prezima: Mislim da nije bitno!!
Razred: Jedini i neponovljivi i najluđi 8.d
Naj frendovi: Vlado(B-boy litle), Leo(Kubo), Matej(Frago), Romano(šegy), Tomislav(Momo), Tomislav(žac ili kac), Eva, Matea, Jura, Zlatko(boss ili bosanac), Stefan, Željko(Želja), Ena, Dijana(Didy), Tea(Teonja), Lea(Leyica)

Ime:Vlado
Prezime:valjda znate????
Razred:usrani 8.a
Naj frendovi:Andry, Kubo, Grafac,
Zoki(Tomo M.), Žgic(Bratić), Bobo, Jaco, Brane, Tessa...
Naj frendice:Matea, Eva, Didy, Lea, Ena...
Muzika:Techno, Hip-Hop, Break Beat, Metal

srijeda, 23.01.2008.

Jos jedan super dan u školi!!!

Evo opet ja Andryy!! ahhh pređimo na stvar... Prvo 2 sata biologije... A tu smo malo ja i kac moj susjed u klupi cackali nastavnicu ali nije bilo nes prezanimljivo, dovoljnod a nebude dosadno... Onda sljedi hrvatski.. ahhh tu je bilo zakon... Nastavnica je kasnila 20min a mi naravno koristimo situaciju i izvadili mobove i nabacili fotosešn... Hihihi joj bilo je zakon ja i kac ( moj sused iz klupe smo se izludirali za 2 dana.... Ahh onda sljedi tjelesni... Tamo je bilo ok.. igrali smo sa nastavnikom (mojim bivšem trenerom) kosarku... Joj sad pogadajte sta sljedi... Cinimi se da cujem odgovor?! hihi pa da naravno moja MATEMATIKA... Ovako idemo redom... Prvo nastavnica skuzi da nepisem i pita sta sam napiso, a ja kao iz topa nula bodova i nasmijem se ko majmun... Onda kaze da nec moc imat 2 dok nebudem napisao biljeznicu... ja onak kazem ok... onda ja skuzio dosadno rekoh sam sebi ajmo malo na lađenje.... odo ja na wc... doso ja nazad vidim smijeh rekoh moram se prikljucit... ja ljepo doso na mjesto kazu aj naprav neko sranje... a ja ko ja nemoze da odbijem i ja kazem ajd... ja se ljepo sagnem ispod klupe i idem do eve i lupim nogom po klupi... joj to je bilo bucno.. kaze nastavnica gdje andričević a ja ispod klupe poceo vikat jebote gdje je jebena gumica!!! i sad men kac da gumicu ispod stola i aj viknem evo je!!! i sad sve ok i sam odjednom men opet doslo... a ja oso ispod i iz zadnje klupe doso sve do 1.... sam odjednom cujem nastavnicu ena sta se ti sad smijes... a onda gdje je opet andricevic.... a ja opet grafac mamu ti gdje mi je gumica.. i ja se izvucem i nemogu prestat smijat... onda napokon zvono.. sad je zemljopis na kojem nista posebno nije bilo tak da ce mo ga preskocit...

Evo slika:

Didy i Lea
Image Hosted by ImageShack.us


Ja i eva
Image Hosted by ImageShack.us


Ja i matea
Image Hosted by ImageShack.us


Ja i kac
Image Hosted by ImageShack.us


Kac mali nosi mene velkog hihihi
Image Hosted by ImageShack.us


Kac, ena i eva
Image Hosted by ImageShack.us

| komentari (53) | print | # |

<< Arhiva >>