to smo mi...
djeca u vremenu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



.. i još sam presretan, što sam mlad, a ne pametan!!



Free Counter

thumbup klikni na njih:

ri-rock
muzika.hr
net.hr
blog.hr

naopaka bajka
Teeja's World
WTC komuna

ateizam
don blog - drugo mišljenje

rokaj fest

radar fest

vatrene pohotnice

direkt bend

wild rivers

nautilus

hladno pivo

cota g4

adastra

vatra.hr

Angie

mabo :)))

tomy the loborec :)))

gitarmednes

dajach smijehsmijehsmijeh

Krešine fotke

Lena

not_holly

zagorje united - anti-turnofolk pokret, učlanite se


vukojebina
stara pošta


kodovi za boje
colorblender
tutor







Image Hosted by ImageShack.us

sve je tako prolazno,
čak i sječanja s vremenom blijede...
vrijeme nam uvijek donosi nešto novo
i odnosi sa sobom dio nas bez pitanja...
unatoč prolaznosti vremena,
ostat ćemo isti!!

Image Hosted by ImageShack.us

punk nije trend
punk je odgovor
jebite se šminkeri

Image Hosted by ImageShack.us

nitko nije beskoristan
svatko može poslužiti
kao loš primjer

Image Hosted by ImageShack.us

zapravo, mi sanjamo, tako treba jer ovo je čudan svijet i čudan dan, gdje je život samo san, i ja sanjam da sam tu sputan u tom kutu bjednom a sanjao sam da sam jednom uživao sreći svu..što je život? mahnitanje, što je život? pusto sanje...prazna sjena što nas ovi..o malen je dar nam dan, jer sav život to je san a san su i sami snovi!

...i za sve seljake radit narodnjake!!

Veliki grad, visoke zgrade
u oblacima smoga.
Skupi automobili, nezaposlenost,
kriminal, droga.

A tamo negdje, iza krovova kuća
davno sam ostavio svoje najboje dane.
Neka djevojačka srca vruća,
Poznate ulice, parkove, kavane

Ubrzo sam sreo neke nove ljude,
Zaboravio stvari što sam volio nekad
Nikad više ne vratih se onoj
Što je rekla da će me čekat'...


Image Hosted by ImageShack.us


Ma nemam pojma, valjda tako treba
I najbolji urod nekad polomi tuča
A možda i mene čeka jedan dio neba
Tamo negdje iza krovova kuća

kriza mladih vukova

¤×¤ 11.02.2008. ponedjeljak ¤×¤

IzmišLjAm BajKU, čUDNu ... nAopaku.

.

.
postoji put koji namernike bira

tajnovit drum samo najboljima sklon

jer nekad nebo samo crne dirke svira

i traži notu za taj ton

Image Hosted by ImageShack.us



postoji plan da nas anđeli ukradu


da nas bar na tren vrate među njih

jer nekad nebo pravi veliku baladu

i traži rimu za glavni stih
.

.
.

- 21:47 - Komentari |3| - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




ak nas ko treba:
kikica

skype: kikica007
msn: kikica2606@hotmail.com

marek

skype: marek_420
msn: marek00@net.hr
icq: 421 711 082


Image Hosted by ImageShack.us

U tome je velika zagonetka. Za vas, koji također volite maloga princa, kao i za mene, ništa u svemiru više neće biti kao prije, ako negdje, tko zna gdje, ovca koju uopće ne poznajemo, pojede ili ne pojede ružu..Pogledajte nebo. Upitajte sami sebe: Je li ovca pojela cvijet ili nije? I vidjet ćete kako se sve mijenja...
I nijedan odrasli nikada neće shvatiti kolko je to važno!



Image Hosted by ImageShack.us



sumnjaju neki da vodi nas pogrešan tok, jer slušamo ploče i sviramo rock, a negdje u nama je bitaka plam, i kažem vam šta dobro zanm - računajte na nas


U nama vrijeme se mijenja
I svi su opet spremni da se bore za san
U nama vrijeme se mijenja
Sa barikada reći ćemo NO PASSARAN
Sad je vrijeme za to


čini mi se da je standard pokvario ljude - jedu govna, a sanjare.



When your life
doesn't have a point,
fuck it all
and take a joint


Image Hosted by ImageShack.us



LOVE IS NAME
SEX IS GAME
FUCK THE NAME
AND PLAY THE GAME

Image Hosted by ImageShack.us

život je kurva -
iskoristi ga !!



voziš se kraj traktora
kad ga preticaš!?

Image Hosted by ImageShack.us


ne vjeruj svi lažu
ne bacaj se u ljubav
jer ćeš se kajat...
živi brzo, umri mlad
boli te kurac gdje i kad
puši travu, kupaj se u pivi
imaj na umu
jednom se živi



duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti
izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli ...
u životu poželi samo jedno
da ne voliš izgubljeno i ne izgubiš voljeno



sex, drugs & rock'n'roll
speed, weed & birth control

life is a bitch
until we die

so fuck this world
and let's get high!!

Image Hosted by ImageShack.us



kad zagusti,
digni glavu vioko
i koračaj hrabro



bol koju uživam
i sreća koju trpim



mi smo sjebani ljudi
i zato nam godi
kada druge pizde
mjesto nas cmizdre



živi, vrišti, razbij, pleši
čovjek je stvoren da gubi i grješi
prokockaj dane
prodivljaj noći
jer jednom se i to neće moći



mi nemamo ni prošlost ni budućnost zato uživamo u sadašnjosti