...ponešto o meni...

..zovem se Ivana
...zovu me Inanacerek
...prezime sam dobila po tati
...i njemu ovim putem zahvaljujem
...sto sam 1. u imeniku
...1.b razreda opce gimnazije
... u Zupanji
...pa me profesori rijetko otvarajusmijeh
...(čast iznimkamaheadbang)...
...volim svoje najfrendice:Ivonu i Marinu
...i Čokoladuyes
...volim i ostale frendove..
...volim zivcirati svoje roditelje
...i onda se izvuci bez posljedicabelj
...volim gledati tv
...čitati knjige(R.L.Stine),
...ljetoooo,
...svoj katthumbup,
..i jos nekogcerek...

....ponešto o mojim frendovima i frendicama:
...sve vas puuuuuunnnoooo volimcerek....ne bih nikog izdvajala al...




...ipak moram izdvojiti Ivonu i Marinu
...one su moji anđeli,uvijek su tu kraj mene i bez obzira na sve znam da će uvijek i ostati kraj mene(a i ja kraj njih)kiss




...nadalje tu je moj Toše(il Kikić il Martina) smijeh...prava umjetnica...na svom divnom instrumentu odsvirat će vam sve što želite,al ipak je vjerna baladama jednog,jedinog i neponovljivog Toše...kiss...v.t.smijeh





...pa moj mačić(Martina 2)...moja ljube...moja utjeha u tuzi,moja radost u sreći....puuuuno je volim i smatram je jednom od najdivnijih osoba na svijetu....kiss







....a moja Jaca Macarofl...pa šta bi ja bez nje(poznavala manje kretena)nut...jel da??smijeh...puno hvala na svemu što si učinila za mene(a i ja sam puno toga učinila za tebe..kad samo zbrojim koliko sam para potrošila na tvog Dinu rofl)...hehe...šala...i Dinu pozdravljam ovim putem..samo ti nastavi pisati maratonske poruke....smijeh






...a tek moja zvjerrofl...puno pozdrava Josipe i tebi...hvala na razumijevanju i divnim savjetima bez kojih ne znam kak bi preživila...smijeh





...a moj Cimy...zanosan dečko koji me izvlači iz svakog beda,a i ja njega...rofl...ugl..krasan dečko,super,zabavan,....i da CIMI NE LJUTIM SE,nego nemam para na računu....pa kak bi se ja mogla na tebe naljutiti...pozzzzz i tebi...wave






...e da...moram spomeniti još i svog Robija....čovjek je legenda,al ima problema s krvotokomblablasmijeh.....hehe...šala...ma Roby je legenda koja bi i na sprovodu čovjeka mogla razveseliti...al jbg ne igra više nogomet,a Arsenal baš dao ponudu za njegabang...al mu se smiješi u budućnosti Lino Červarrofl...pozzzz i tebithumbup




...i moj Filipp...mačić..ili kako već..hehehe...
...ma uljepšao je meni i mojoj Martinici jedan Božić i još nas više zbližio=))
...ma ugl ima jako puno svojih božavateljica,zgodan je..=))
...cure javite mi se koje tražite njegov broj=)))





...iz razreda moram izdvojiti Nataliju....cura je luda do bola...al to je skroz šmensy-šmensy....
......puuuuussssssiiiicccaaaaacerek....



...par fora slikica...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..ja kao baka mraz...cerek


Image and video hosting by TinyPic


...IcH....


Image and video hosting by TinyPic


..again...=))







Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..moje 2 naaaaj legice....kiss





Photobucket



...moja `Wona...=))






Photobucket



..my Cimy=))





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...moj Kikić....belj








Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...moj mačić.....cerek









Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...moja Jaca.....naughty





Photobucket



...Filipp-naša nada ..=)))






Photobucket






Photobucket






Photobucket







Photobucket







...i don`t expect my love affairs to last for long...
never fool myself that my dreams will come true...>
...Being used to trouble I anticipate it,

...But all the same I hate it,wouldn`t you?...

Photobucket







Photobucket






Photobucket








Photobucket



(...yes...)







Photobucket






Photobucket







Photobucket








Photobucket








Photobucket







Photobucket










Image Hosted by ImageShack.us









Photobucket




....zapamti..."Omnia vincit amor"-Ljubav sve pobjeđuje.....



romantic









Photobucket








Photobucket






Photobucket







Photobucket









Photobucket









Photobucket






Ako misliš da ne možeš nikad nećeš ni uspjeti,zato vjeruj u sebe i sve je moguće…

ZAPAMTI:

1.Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali život za tebe!

2.Barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki način!

3.Ako te netko mrzi onda je to zato što želi biti poput tebe!

4.Tvoj osmjeh svima donosi sreću,čak i onima koji te ne vole!

5.Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi!

6.Nekome si čitav svijet..! Free Image Hosting at www.ImageShack.us

7.Da nema tebe netko sada ne bi živio...!

8.Ti si poseban/na i jedinstven/a!

9.Voli te netko za koga ni ne znaš da postoji!

10.Kad napraviš i najveću pogrešku, nešto dobro izađe iz toga!

11.Kad pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoja leđa,gledaj bolje, vjerojatno si ti svoja leđa naslonio/la na svijet!

12.Kad misliš kako nema šanse da dobiješ ono što želiš,vjerojatno to ni nećeš dobiti. Ali ako vjeruješ, prije ili kasnije ćeš dobiti upravo ono što želiš..!

13.Uvijek pamti komplimente koje dobiješ,a zaboravljaj ružne primjedbe!

14.Uvijek reci nekome što osjećaš za njega,ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba to sazna!

15.Ako imaš dobrog prijatelja,imaj vremena da mu daš do znanja koliko ti je dobar!
...ha,ha,ha...dobre fore...



...samo za tebe Martina...kiss smijeh













Photobucket







Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket







Star glitter












stars







Photobucket








i love you, not.








Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Photobucket





Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Photobucket





Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us




....život je onakav kakvim ga ti vidiš...zato nabavi ružičaste naočale i hrabro kroči naprijed....smijeh





Photobucket






Photobucket






< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

...............................






Cursors





Counter
Counter



VJERUJEŠ LI
U LJUBAV
NA PRVI POGLED ILI
JOŠ DA JEDNOM
PROĐEM PORED TEBE?


Image and video hosting by TinyPic



Ovo je pjesma za jedno srce...
Za jedno umrlo jučer i sretnije sutra...
Tako mi je dosta svega,
al, još uvijek pišem pjesme za njega...




Image and video hosting by TinyPic




Volim i Voljet ću te dugo,
iako nisi moj...
Volim i Voljet ću te Tugo,
uvijek ce mi biti najljepši osmijeh tvoj...





Photobucket



ZA KRAJ MI JE DAO RUŽU
I REKAO:
KADA OVA RUŽA UVENE
JA ĆU OPET DOĆI.
A RUŽA JE BILA PLASTIČNA.



Photobucket



Nasmiješi se kad me vidiš,
ostanimo prijatelji.
Nitko ne zna što smo bili,
nitko ne zna što smo htjeli,
ostanimo prijatelji.





Photobucket







Photobucket






....društvo iz razreda...svi su super,svi su zakon....od Natalie(hm...zna se čijecerek),Rine(Angeline Jolie...super cure=)smijeh),Ksenije(nadarene odbojkašice i PREDOBRE curecerek...yes),Mirne(..koja je nada latinskogsretan),Petre(koja ide linijom manjeg otporarofl),Marije(Bushicesmijeh),
Ivone(nabrijane košarkašicebelj),Izabel(hiperaktivne cure s divnom kosicomsmijeh),Kristine(Č:-cura je najveći fan 50 Centa...svi koji imaju bilo što od njega nek joj se jave...i Kiki-moraš mi reć tko je taj tvoj..cerek...i naravno DŽ.-naše Paris smijeh),Marijane(kojoj super stoji novi frizsretan),Merime(koja trenutno Noni sređuje vezucerek),do Račezubo,Kopića,Pere tamburaša i dimnjakasmijeh,i dakako Tina(našeg hm...komadaroflnut),Dugonjića i Dražena....to je moj 1.b(hvala Bogu mi smo napokon podivljalismijehthumbup)





...e al meni je još uvijek u srcu i moj bivši razred....i njih sve pozdravljam...od Nikoline, Mateja, Silve(koja trenutno također gine u gimnaziji), Đurđice,
Balića(...ah...hehe),
Marka,Katarine,
Bone(mog bivšeg komše),ANE,Marojke,Andrijane,Josipa M.(...sretan..),Marka M.thumbup,Tonija(koji još čuva moju rukavicutuzanbang),Božezubo,hehe,Sanjice,Josipa V.(elektrodoktora) i Stijepe(G.....smijeh)



...i moram pozzzzzz sve članove zbora Exultet....najbolji smo......lazesmijehnaughtynut
eto to je to.....cerekkisswinksretansmijeh....pozzzzzzzzz svima....


Photobucket




Možda previše tražim...
...a premalo dajem...
...i možda previše pričam...
...a premalo kažem...
...možda previše maštam...
...a malo shvaćam...
...možda se malo borim...
....ali te jako volim...

nedjelja, 08.06.2008.

..i jedno i drugo od ovoga je mana-ili vjerovati svakome ili nikome...

...tema moje zadacnice...dok sam pisala taj sastav shvatila sam koliko sam se promijenila...mozda se ne mogu svrstati u odrasle osobe,al jbga vise nisam ni dijete...nazalost...voljela bi biti ono dijete s cijeg lica nije silazio smajl..vjerovala sam svima...mozda se zato i jesam promijenila..naucila sam lekciju nakon mnogo pogresaka..sad na prste jedne ruke mogu nabrojati osobe kojima vjerujem..i to me boli...sto vise nisam sigurna ni tko mi je pravi prijatelj..ni tko mi zeli dobro a tko zlo...vise je ovih drugih al jebe mi se...s vremenom sve dopizdi(da se tak izrazim)...al zalosno je da ti zivot dopizdi...gledam oko sebe..jbt pa rijetki su happy...al stvarno happy...svi samo jebu zivot...svi zele nestat s lica zemlje...traze utjehu na potpuno krivim mjestima...ovo...ono...sve se tak promijenilo..mislim sta je ovo...pa gdje je ta dobra ta luda strana zivota...jbt pa jos smo mladi...sta cemo radit kad se naboramo...zalit za ovim danima...hm cisto sumnjam...bas je sve nest jadno...jbt cak i ovo vrijeme namjerno sere..jooj...zelim vratiti vrijeme..ispraviti pogreske koje sam napravila i one ne koje sam nasjela...razocarala sam se u jednu osobu...i to prilicno...al jos uvijek imam nekog...nekog tko me ispunjava srecom...hvala...

...i u dobru i u zlu ja bez tebe ne mogu...






....i sretno nasima nek rasture tamo...hrvatskahrvatska



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.