My life!! - Vtpk - Blog.hr

petak, 16.02.2007.

My life!!

Konacno da se predstavim , inace ovaj blog cmo odrzavat ja i moj frend , pa evo o meni nest a Ljubo nek napiseo sebi :D!! Zivim u VT , grad koji nema nist (pokusavam sto vise dovest u njega) , moj zivotni cilj je da zavrsim fakultet i konacno se posteno izludim (svakakva sranja , od putovanja do skakanja padobranom) naravno i najvaznije od svega je da postanem dobar u FREERUNU , sta da kazem , sta radim preko dana?? Hm.... idem u sk , zezam starce , skidam mjuzu s neta , obavezno vjezbanje , spavanje :D LOL , Evo polako napredujem u svom cilju , naravno obozavam neke feste , ono kad dodu dobri frendovi i onda nabacimo nest zakon , ZABAVA!!!!! E da smislil sam si novi nick koji cu koristit tu na blogu (JOE) :D , good!! A nist posjecujte moj blog i uzivajte , donosit cmo svjeze vjesti (kad ih bude bilo) iz svijeta Parkoura , Freeruna i ponekad Breakdance-a!! E da koliko imam god?? Pa naravno da imam 17 , roden sam 22.12.1989! !:D

- 18:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #