< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ImageChef.com - Create custom images

moj svakodnevni životwink.

ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

Blog.hr

LINKOVI:
- Tajčy thumbup
- Adythumbup
- Ivythumbup
- Inesthumbup
- Anitathumbup
- Lorenathumbup
- Laurathumbup
- Natalythumbup
- Inesthumbup
- Anjathumbup
- Marijathumbup
- Ivathumbup
- Mirnathumbup
- Stipethumbup
- Helenathumbup
- Alinathumbup
- Petrathumbup
- Andreathumbup

CHAT:

Get your own Chat Box! Go Large!


My live

ImageChef.com - Create custom images
Ime: Valentina
Prezime: tko bi još to pamtio!!!
Nadimak: Tina,Vučica, Rokerica
Volim: pisati postove,komentirati,JEDNOG PRESLATKOG DEČKA R.V.,LJUBAV,burek sa sirom...
Mrzim: ogovaranje, laž, grah, grašak, mahune...
Hobi: sviranje
Razred: 6.a - ist THE BEST
Prijatelji: Rokocerek,Sina, Kičo, Marko, Luka, Patrik, ....
Prijateljice: Tajčy, Ady, Ivy, Nataly, Samy, Gaby, Žana...
Obitelj: mama, tata, baka, sister i nećak
coolroflkisswinkyesnutnaughtygreedydeadpartythumbupwavecerekhrvatskamahsmijehdead

ImageChef.com - Create custom images
kisscerekVOLIM TE R.V.!!!!:kiss:cerek
kisscerekI LOVE YOU R.V.!!!!:kiss:cerek
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

petak, 04.05.2007.

JA SAM SE ZALJUBILA......

cerekBok, ljudi kako ste????cerek

NADMAŠILI STE SAMI SEBEthumbup (u komenarima).
HVALA ŠTO STE KOMENTIRALI, KOMENTIRAJTE JOŠ I DALJE.........party

(o naslovu...)
Govorila sam o njemu sve najgore, ''mrzila sam ga'', jednostavno više ga nisam mogla vidjeti.................namcor..................sve je počelo danas ujutro, oko 10.05h - veliki odmor.
Tajčy mu je bila poslala poruku s mojeg mobića i poruku koju sam ja napisala. Bila sam ljuta na nju, ali u roku 5 sek.nisam se više ljutila.
Evo poruka je glasila ovako:
MORAM TI NEŠTO REĆI U TAJNI,
JER MOJE SRCE NEMOŽE VIŠE ODUPRIJETI SE TOJ TAJNI,
VOLIM TE JAKO, BUDALO MOJA MALA - KAD BI TI TO ZNAO.
KOLIKO CVIJETOVA PREKO PLOTA CVATE,
TOLIKO LJUBAVI IMAM ZA TEBE.

Danas je bio Eko-patrola, išao je oko škole ... dok sam sjedila na prozoru čula sam taj glas, njegov glas.....gledala sam ga kroz prozor, čak pomalo sramežljivo no onda sam morala otići pred blagavaonicu čekati u ''redu''.
Pogledala sam na mobitel, ni sam neznam zašto...imala sam jedan prepušten poziv od tate.Otišla sam u WC (sa Tajčy) i nazvala tatu....kad smo izlazili iz WC-a Tajčy me pogurnula prema njemu,prepala sam se i na trenutak izgubila ravnotežu čak sam skoro pla na njega....ali ja sam se zadržala za zid i ''ljutito'' pogledala Tajčy.Kad smo se vratili iz blagavaone išla sam jedan krug u školi sa Tajčy. Kad ono na stepenicama ONcerek,
Tajana je počela pljeskat da privuče pažnju (da bi on pogledao mene)
tad sam i ja počela pljeskat - za šalu, a Tajčy je prestala i baš tad je on pogledao (valjda je mislio da sam mu ja to pljeskala).
Kad je završio šesti sat odjurila sam u garderobu da obujem tenisice, a kad ono ondje ONcerek mislim da je tražio svoje tenisice.
Cure kažu da nije tražio tenisice već je gledao mene.
Malo kasnije sam se nagnula, a i on se nagnuo i skoro smo se udarili jedno u drugoheadbang. Dok smo čekali autobus on je zezao muju prijateljicu......onda sam mu se obratila (prvi put u životu) : ''DA JE NISI VIŠE ZEZAO'' pritom sam držala kažiprst (baš kao da ga korim) a onda me on oponašao tako da je i on dignuo prst........
TAD SAM SVATILA : ČOVJEČE PA JA GA VOLIM.....
PA JA SAM SE ZALJUBILA!!!cerekcerekcerekcerek


VELIKI POZZZ SVIMA, A POSEBNO NJEMU.....!!!!!



| Komentari (22) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.