travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ImageChef.com - Create custom images

moj svakodnevni životwink.

ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

Blog.hr

LINKOVI:
- Tajčy thumbup
- Adythumbup
- Ivythumbup
- Inesthumbup
- Anitathumbup
- Lorenathumbup
- Laurathumbup
- Natalythumbup
- Inesthumbup
- Anjathumbup
- Marijathumbup
- Ivathumbup
- Mirnathumbup
- Stipethumbup
- Helenathumbup
- Alinathumbup
- Petrathumbup
- Andreathumbup

CHAT:

Get your own Chat Box! Go Large!


My live

ImageChef.com - Create custom images
Ime: Valentina
Prezime: tko bi još to pamtio!!!
Nadimak: Tina,Vučica, Rokerica
Volim: pisati postove,komentirati,JEDNOG PRESLATKOG DEČKA R.V.,LJUBAV,burek sa sirom...
Mrzim: ogovaranje, laž, grah, grašak, mahune...
Hobi: sviranje
Razred: 6.a - ist THE BEST
Prijatelji: Rokocerek,Sina, Kičo, Marko, Luka, Patrik, ....
Prijateljice: Tajčy, Ady, Ivy, Nataly, Samy, Gaby, Žana...
Obitelj: mama, tata, baka, sister i nećak
coolroflkisswinkyesnutnaughtygreedydeadpartythumbupwavecerekhrvatskamahsmijehdead

ImageChef.com - Create custom images
kisscerekVOLIM TE R.V.!!!!:kiss:cerek
kisscerekI LOVE YOU R.V.!!!!:kiss:cerek
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

ponedjeljak, 30.04.2007.

POZDRAVmahwavemahwavesmijehdeaddead!!!!!!!
Jaakoo mi je žao što jučer nisam pisala blog,ali jednostavno nisam stiglano.....
Danas ujutro probudio me tata jer sam predugo spavalazijev....kasnije se je još izderaoblablamad na mene kao: gdje sam mu stavila mobitel..........ludlud.
Do sad sam opet pomagala sestri odmotavati neke čaše .... i tako.......

Pozzzzz: Tajani,Adrijani,Ivani,Loreni,Lauri,......i svim blogerima i blogericama
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavewavewavemahwavemah

BOK!!!!kissroflcoolwinkyesnutnaughtygreedydeadpartythumbupwavecerekhrvatskamahsmijehdead PUSA!!!



| Komentari (3) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.