travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ImageChef.com - Create custom images

moj svakodnevni životwink.

ImageChef.com - Create custom images

Linkovi

Blog.hr

LINKOVI:
- Tajčy thumbup
- Adythumbup
- Ivythumbup
- Inesthumbup
- Anitathumbup
- Lorenathumbup
- Laurathumbup
- Natalythumbup
- Inesthumbup
- Anjathumbup
- Marijathumbup
- Ivathumbup
- Mirnathumbup
- Stipethumbup
- Helenathumbup
- Alinathumbup
- Petrathumbup
- Andreathumbup

CHAT:

Get your own Chat Box! Go Large!


My live

ImageChef.com - Create custom images
Ime: Valentina
Prezime: tko bi još to pamtio!!!
Nadimak: Tina,Vučica, Rokerica
Volim: pisati postove,komentirati,JEDNOG PRESLATKOG DEČKA R.V.,LJUBAV,burek sa sirom...
Mrzim: ogovaranje, laž, grah, grašak, mahune...
Hobi: sviranje
Razred: 6.a - ist THE BEST
Prijatelji: Rokocerek,Sina, Kičo, Marko, Luka, Patrik, ....
Prijateljice: Tajčy, Ady, Ivy, Nataly, Samy, Gaby, Žana...
Obitelj: mama, tata, baka, sister i nećak
coolroflkisswinkyesnutnaughtygreedydeadpartythumbupwavecerekhrvatskamahsmijehdead

ImageChef.com - Create custom images
kisscerekVOLIM TE R.V.!!!!:kiss:cerek
kisscerekI LOVE YOU R.V.!!!!:kiss:cerek
Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com

subota, 28.04.2007.

Pomaganje sestri

wavemahBok!!!!!!!!!wavemah
Jučer nisam pisala post jer nisam mogla na internetno, a i pomagala sam sestrismijeh (kako sam bila dobradeadthumbup...ha???wink).
Ona je bila bojila svoju sobu pa sam ja brisala ono što bi joj kapnulo na pod...i tako.....!

Danas sam pomagala sestri unositi namještaj (koji je bila iznesla da ga ne poboja),a i brisala sam ormare od prašine....
Do kraja ovog tjedna će i meni tata obojat sobuthumbup tako da će i moja izgledat ko novathumbupdead.Danas sam bila na Brodu (tko je iz H/S razumjet će o kavom se ''Brodu'' radi....) jer je danas dan moje opčine........
kad sam došla kući posvađala sam se sa nećakom Karlom burninmadpuknucu..........e i zaboravila sam reći:na Brodu sam vidjela Roka nut(moju bivšu simpulud...možda i višelud) - prvo ga nisam ni prepoznala jer izgleda baš kao neka curicazujolud, imao je rep,i neku špangicu da mu drži šiške i imao je neku košulju i iste takve hlačeludludlud
Ja sutra idem teti na roštilj.......

Kako ste vinaughty???
Što radite sad preko vikendanaughtynaughty???

DO BLOGANJA....
mahwavewavewavemahwavemahwavemahwave
mahwavemahwavepartysmijehcoolroflkisswinkyesnaughtygreedydeadbangsmokinthumbup
wavecerekzujohrvatskamahmahsmijeh



| Komentari (2) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.