time-warp00

ponedjeljak, 21.08.2006.

Ukratko...

Da se javim, nije me bilo mjesec dana,nisam nista piso,ma izgubio sam volju za pisanjem i dopisivanjem na nettu.Ako sta radim na compu onda je to skidanje singlova,setova itd..U zadnje vrijeme cesto mixam,dakle samo glazba,naravno techno ! !
Et u ovih mjesec dana svasta je bilo kod mene,i dobrog i loseg.Dobro je to da sam bio sam kod kuce pa sam uzivo s drustvom,kucne brije itd,pa onda best frend bio sam kod kuce,njegovi isto na moru bili,isto kucne brije,stalno neke akcije...joo ne smijem ih ni spominjati mogu samo reci da je bilo svega,ma ludo do jaja! !
Et jos imamo 15-ak dana odmora pa opet skola,a stim dolaze nove brije,zajebancijei sto je najvaznije party-e,Vukovar,Vinkovci,Županja,Osijek...Ja maturant,best frend na fax u Osijek,tak da ce me biti posvuda..Evo,to je za sad sve od mene...Pozdrav ! ! !cool

21.08.2006. u 18:23 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Techno scena tj.glazba,ma sve što mi padne na pamet,život,događaji,brije i jos puno toga....

time-warp00@net.hr - moj MSN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Monitor.hr
Pegla.com
Net.hr
županja.info
partijana.com
MTVadria.com


neki blogovi::
..Malisha..
..gimnazijalka..
..dixi..




Broji,broji al nikako da stane...
Free Counters
Free Counters


Dj Tiesto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Armin van Buuren
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cristian Varela
Image Hosted by ImageShack.us


..Dave Clarke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..koja legenda...
Jedan od najcjenjenijih techno DJ-a i producenata polovicu je svog života (r. 1968. – pa sami procijenite koliko je to vremena :-) proveo baveci se glazbom i stvorio osebujni stil. Poceo je stvarati glazbu pod utjecajem Depeche Modea, ranog hip-hopa, ska i disko glazbe, a u ranoj fazi njegova je glazba najviše slicila acid houseu. Uskoro je prešao na techno i postao "ambasador techna", svirajuci u klubovima od Belgije i Njemacke sve do Japana i Australije. Radio je remikse za Depeche Mode, Leftfield, Underworld, Faithless, Mobyja, Laurenta Garniera…
"Možda jesam techno DJ, ali nikada nisam bio samo techno umjetnik," kaže sam Dave, a posljednji je njegov album dokaz tome: ima tu i tech housea, trip-hopa, drum n'bassa i electra…