time-warp00

utorak, 29.11.2005.

ipak malo bolje nego jucer....

evo me na kratko....dosho malo prije iz skole!pitao me danas profa elektrotehniku i dobio sam 3!ma za mene odlicna ocjena-nisam ju dugo dobio..hehe...poslije skole sam otiso sa drustvom na kavu,usput sam munio heineken casu..evo sad slusam neki hous mjuz pa cu za koji minut uciti tj nastaviti matematiku od juce...u 17.30h bi mogo opet otic na kavu sa legom...et tek toliko za sada...nema vise sta pricati....pozdraw svima.....

aaa evo je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

29.11.2005. u 14:41 • 28 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 28.11.2005.

totalna dosada..

joooooooj više ne znam sta da radim.opet novi početak,novi tjedan.opet testovi,dosada,škola,pa ne mogu više....kad sam se usto odmah sam se sjetio prakse i da moram ići u 12h na kavu pa na praksu koja je u pol 2!!a onda mi jos palo na pamet da nisam napravio dnevnik koji danas moram predat(fala bogu pa je bio prazan pa sam moro sve od početka školske godine nacrtat i pisat)al dobo je napiso sam,usto sam se u pola 9 i stigo sve napraviti do 12h...otišo na praksu i tamo me je docekao poso.Moro sam neki komad jebenog lima isjeci,izmjeriti,pa to pod kutem isjeci ponovno,zatim isturpijat.a sa tom turpijom kad dereš po tom limu stvara se zvuk od bokte 500 decibela,tak da su me bibnjići boljeli do malo prije....sad idem ucit matematiku,pisem u srijedu test,tak da moram to sad rijesit jer ako dobijem komad onda to sve necu stici ispravit pa bi mogo pukniti na polugodištu....joj a tak mi se ne da..al šta ću-moram i gotovo....Et neću više o školi i problemima....Dan je dosadan do jaja,tak da ću kasnije doći na nett se zajebavat i slušat mjuz....eto pozdravljam sve vas i uzivaj te mi..
Bok!!!

28.11.2005. u 19:11 • 9 KomentaraPrint#

nedjelja, 27.11.2005.

"Božićni party"...Miss Sunshine u Funu 25.12.2005.

Kao što piše u naslovu naziv je partya koji ce se održati u Županjskom disko klubu Fun 25.12.2005.
Kao glavni gost nastupat ce DJ-ica Miss Sunshine.Uz nju ce jos nastupati također Dj-ica Miss Dee Dee,zatim Dj Tom Spock,Dj Richpe Inn i resident funa Dj Scortek.Ulaz je simboličnih 25 kn.
Evo koja riječ o Miss Sunshine:
Rođena u Hrvatskoj(Os) Miss Sunshine je jedan od pravih i najboljih primjera o dolazećim ženskim talentima u Europi danas. Talentirana Miss Sunshine je uvijek bila obožavatelj elektronske glazbe i imala je veliki uspjeh otkad je krenula da radi kao DJ 1997. godine. Miss Sunshine radila je sa nekim velikim imenima kao što su DJane LA DI DA (Češka), Jean Marie Konne (Francuska), Stefan Mone (Njemačka), Timo Maas (Njemačka), Miss Yetti (Njemačka) i Hardy Hard (Njemačka), Mr. C (UK), Blue Peter (UK), Andry Nalin (UK), Djane Gaby (Slovenija), DJ Alex Anderson (UK), Corvin Dalek (Njemačka), Valentino Kanzyani (Slovenija), i to su samo neka od imena !! Prva residencija Miss Sunshine je bila u popularnom klubu OXYGEN 1999. godine. Neka od najvećih dostignuća Miss Sunshine uključuju:
Astralis Projection Party (najveći (i najluđi) mjesečni party u Hrvatskoj), Globe 1999 (Festival electronske muzike) i Globe 2000 (Open Air Festival).
Stil: Tech-House, Techno,progressive tech

-moje mišljenje:ja mislim da bi party mogao uspjeti pošto spada na Božić.ja ću svakako otić na tu partyu.A i dugo nam nije bila neka Dj-ica kao glavni gost i kao ikona partya.......
Pozdraw.....

Miss Sunshine..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

27.11.2005. u 17:08 • 17 KomentaraPrint#

subota, 26.11.2005.

"opet" subota-ma dolično!!!!

subota je opet,meni naj. dan..evo sad na netu citam sta vi pisete ili sta ste pisali sinoc..sinoc mi je bilo dobro vani,istina pili smo,smrzli smo se al nema veze.Ja nisam nesto puno popio al osjetio sam da me dere.Obicno ono vino pijem jednom do dva puta godisnje-tak da sam sinoc dero po vinu i bilo mi je do jaja...Veceras cu isto van kao i svake subote....sad cu otic na kavu sa nekim od drustva,ucit necu,pa cu onda sobu malo srediti,pa se otusirati ITD....nabavio sam DvD mp3. od kolege(techno i house)ma super cd.Hvala frendu za cd!!!Nemam vise sta da pisem...eto saljem svima veliki pozdraw i citamo se!!
Bok!!!

Image Hosted by ImageShack.us

26.11.2005. u 14:22 • 14 KomentaraPrint#

petak, 25.11.2005.

do jaja....

pozzz.evo me i danas,evo tek malo prije dosho iz skole!ma imo 4 sata.Prvi sat me otvorila iz njemackog,a ja ono nit sam znao da danas imam njemacki nit sta-onak izgubljen tam sjeo u prvu klupu i ona mi kaze da joj nesto prevedem,neko stivo.Ajd jedva ja to nekako preveo i da ona meni neku
dvicu.(mislim u sebi gadno sam se izvuko),al na kraju opet dobro!sutra nemam nastave pa cu veceras sa kolegama van.Obicno nemamo naviku petkom pit pa smo se odlucili nas petorica da ce mo veceras negdje zapit.U 20.15h idem po kolegu,pa ce mo nas dvojica do kauflanda kupit bijelo vino(par litara) i jednu fantu.Pa ce mo to zamutit,taman ce onda doc i ova trojica i onda ce mo zapit u parku!!poslije toga neznam di ce mo zavrsit.mozda odma doci kuci leci spavat a mozda negdje zaguzimo do jaja...volio bi da negdje ima house party malo da se isplesem i da dodem kuci umoran pa da mogu sutra cijeli dan prespavat,pa onda opet sutra navece izaci van!!!...sta jos?nista-ode se spremat i ode van..(sutra cu procitat vase blogove)..veliki pozdraw.....

ma idemo malo piti....nema nam druge!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

25.11.2005. u 19:37 • 8 KomentaraPrint#

četvrtak, 24.11.2005.

sta?kako?o cemu?...

evo mene da se javim i danas!ma de dosadno mi je cijeli bozji dan,u skoli glupo i u opce ne pratim sta se radi!zuim po kuci ko kreten.opet mi cijeli dan prolazi u bedu i nervozi!Nemam nikakvih ideja sta da radim veceras?!?e da-vidio sam "opet"onu curu danas,ma dobra je do yaya...Hm..ma necu vise o tome,ovo mi je sad slucajno izletilo..hehe...jooj et vise ne znam sta da pisem-nista-ode jesti pa cu slusat mjuz,doci cu opet na nett i et....sta vise nista-pozdraw!!!!!!

koji kurton od dnašnjeg dana....
Image Hosted by ImageShack.us

24.11.2005. u 19:46 • 19 KomentaraPrint#

srijeda, 23.11.2005.

.......današnja sniježna mečava........

isssss....kad sam se jutros probudio podig roletne vidio sam kako propaduje snijeg,onak slabo je pado tek tolko da se vidi da pada!ajd dobro....u 12h kad sam krenuo u skolu pado je malo jace al nist opasno,smijali smo se iz zajebancije sta kad bi popodne zagruvo....kad ono sad mecava dere do jaja.ima nekih 6-7cm.snijega,vjetar puše do jaja jako...ma zimaaaaa!!!jeza me uvatila dok sam doso kuci iz skole.A od skole do kuce mi treba 25 min.pjesice....tak da mi nije bilo svejedno.....evo sad se grijem i pisem post,gledat cu tekmu!okladio sam se,opet cu imat sta zguzvat(listic)...Obrtnička skola danas nije imala nastavu(kao dan skole ili sporta, ma neznam!)A moja tehnička je imala i mi smo sve u 16 pisali i dobivali ocjene.Dobio sam neku jadnu dvicu iz programskog iz strojarskih konstrukcija,al posto je bilo dosta negativnih ja sam josh i dobro proso,i veselim se tome....Hm..prolazi i srijeda...ma super!samo cekam vikend,nis vise me ne zanima!et...idem sad vecerat,kad veceram onda cu si pustit ovaj mjuz:Anton Banks&Ben Long-The Vault,drugim rijecima PARTYANER...Uz taj mjuz cu citat vase postove i eto.......sve vas pozdrawljam i hvala vam na komentarima!!!........

23.11.2005. u 19:18 • 12 KomentaraPrint#

utorak, 22.11.2005.

evo opet....

evo dosho sam kuci iz skole malo ljut malo sretan,al ide nekako pozitivno...Ma de piso onaj test iz fizike i slabo sam ga rijesio(imo sam salabakter i sve)al ovaj glupi profesor stavio sva neka cudna pitanja i zadatke,tak da sam rijesio 9 od 12 pa sta bude......sad sam se prije 15 min iso okladit,ma znam da necu dobit al znam da cu makar zguzvat listic ako nist drugo.......jebiga!!..citam postove i svi pisete da ima kod vas snijega,jel to istina?ma de ovdje u županji nema nista osim zime i pustoši,al nema veze prolazi i utorak.Ima liga prvaka veceras pa cu se tim pozabavit i malo pratit rezultate...mislim kad bi dobio ovih 400kn. sto pise na listicu da bi si od sreće yaya odrezo turpijom,al ne brinite necu dobit tak da necu nist ni rezat....hehe....evo trenutno sam sam kod kuce(hvala Bogu)pa sam techno odvrnuo do daske malo da se razvedrim....reko sam u jutro da cu se probat malo promjeniti a to sam danas u skoli
probo i cinio,moram se malo smirit i vratit sve na normalu-to ce bit bolje i za mene i za moje frendove i za sve ostale.....et a sad idem citat vashe postove,komentirat,gledat tekmu,slusat mjuz,itd.....svima saljem veliki pozdraw!!!!!!!!!!!!!!

22.11.2005. u 20:10 • 26 KomentaraPrint#

Dobro jutro ljudovi!!evo ja se usto da nestho napisem..... usto sam se da malo ucim fiziku(da napisem salabakter),imam kontrolac pa et....i to sam sad napravio...slusam jan plexya i do jaja.....malo prije kad sam cito blogove kod jedne cure sam vidio odlican post-pise kako bi se ta cura trebala promjeniti u svom zivotu!!Bogami to bi i ja moro napraviti,onvako vise ne mogu!tak da cu sad probat ono ruzno vratit na normalno,i to ce biti jedan odlican pomak 100% sam siguran......idem sad papat i sredit se za skolu!nastava mi pocinje u 13.30h...imam 6 dosadnih sati....al proci ce,veceras cu svakako doci na nett pisat,citat,zafrkavat se....eto veliki pozdraw!!!

Image Hosted by ImageShack.us

22.11.2005. u 11:51 • 5 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 21.11.2005.

hvala Bogu,proso je ponedjeljak...

ajd dobro "proso" je i pon....do jaja....evo dosho sam iz skole,smrzo se ko kreten dok sam doso kuci!
dosadno mi,i sta cu drugo nego upalit si techno set da slusam,i evo pisem post....
kao doso nam danas profesor u raz i kaze nam da smo obicna đubrad i kreteni zato sto ne ucimo(u sebi sam ga stero u pizdu materinu) i normalno na iduci sat mu nisam ni doso kao i pola razreda,pa neka se misli!!!!zato me je i naživciro!ti profesori su pukli ko sijalice...al boli me kita za njih!...
danas sam ipak malo sretniji,zafrkavam se cijeli dan s drustvom i usput sam ugledo jednu malu ribu(nije losa,dobra je,ima dobru usnu...heh))....eto sad cu cijelo vece slust mjuz,gledat tv,citat blogove i tak,drugim rijecima ubijat dosadu!!!!!!!!!kao trebo bi ucit fiziku sutra pisem test al necu ne da mi se!to cu u jutro malo pogledat i do jaja.....eto ljudi ne znam vise sta da vam pricam,nista,preostaje mi samo da vas sve pozdravim..........


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

21.11.2005. u 19:41 • 10 KomentaraPrint#

nedjelja, 20.11.2005.

a sta da kazem...

evo prolazi jos jedan vikend i dolazi novi teški tjedan.Kad se sjetim da je sutra ponedjeljak odma mi mrak na oci padne....moram skolu srediti-ovo mi je naj slabija skolska god.do sada!a mora da sam se zaljubio(a jesam) cim nižem tak slabe rezultate u skoli....ma de ludim zbog svega,ne znam u opce sta mi je?!
Ajd dobro ovog utorka i srijede ima liga prvaka,pa cu se tim pozabaviti!!!makar mi nece bit tolko dosadno...a joj treba opet docekat petak!i frendovi mi otisli na more opet radit i nece tu bit iduci vikend,tak da "ono" nemam pojma sta cu!!!party u funu tek ima 17.12.tak da se jos ne mogu radovat tome jel je to jos daleko!!!
Veceras otiso na misu"kao" i onda otiso sa legama na kavu u rock kaffe!tamo malo bili,zajebavali se i et jos se malo provozali i vidli da nema nista i eto doso kuci...sta cu?-evo pisem blog,gledam utakmicu varteks-dinamo,slusam mjuz i tak....eto sta vise da prisem,ne znam,nema ideja!al eto to je u biti to...
Pozdrav svima !!!!!!!!!

20.11.2005. u 21:38 • 6 KomentaraPrint#

u ritmu techna..


Evo upravo ovo slusam:
Dave Clarke-Live Fergie Show 11.06.2005.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

....Dugo ovakav set nisamm cuo..........nemam rijeci.....pozdrav!!!

20.11.2005. u 16:18 • 3 KomentaraPrint#

kao sto sam i predvidio..........

...evo nedjelje..dosadne,hladne!!evo usto se malo prije.mamuran,jos me drzi alkohol od sinoc.
Namjerno sam se napio iz vise razloga,da savladam bed,zivcanost i nervozu drugim rijecima da to malo zaboravim!!!!!Sinoc je bilo vani dobro,moglo je bit i bolje al za razliku od prosle tri subote sinoc je bilo dobro!sta cu sad?hm....rucat,ucit necu..pa cu otic sa legama na kavu popode i navece,pozdravit se sa njima jel idu opet na more raditi.i et...navece pogledat na tv-u tekmu varteks-dinamo i do jaja......
kako se vise sad trijeznim opet mi se sve vise bed povecava...a sta cu?ne znam!...samo znam da sutra dolazi opet ruzni ponedjeljak i da ce mraz vani bit jak do jaja......A sada se idem opustit sa jednim lijekom-a to je TECHNO SET,recimo ovaj:Ken Ishii-live techno set 2005.(114min.)! Etto ja vas sad lijepo pozdravljam! ! !.........

20.11.2005. u 12:37 • 3 KomentaraPrint#

subota, 19.11.2005.

hm........


Frank Kvitta-Live Nature One 07.08.2005--evo upravo slusam ovaj partyaner koji traje nekih 117 min.i ubijam se od dosade...citam sta vi pisete i cekam da na satu pise 20.30h i da izađem van veceras.ne znam vise ni sta bi napiso??nemam ideja!!!!..et.....pozdrav...........

19.11.2005. u 18:04 • 2 KomentaraPrint#

hladna subota........

u jutro kad sam iso u skolu i iz skole smrzo sam se ko kreten,zima i jos vijetar sere do jaja,ma smrzo se ziv!al nema veze subota je!Naj bolji dan u tjednu pa da je i naj hladniji opet cu veceras izać van jer u kuci ne mogu biti!idem sa ekipom van negdje zapit malo se "zagrijat"tj.smrznit negdje u park i onda u birc dalje pit,bit ce neki DJ u bircu pa ce mo se uz pivo i mjuz zajebavat itd...pa kasnije di zavrsim.Sutra valja bit tulav i mamuran hehe!..Et ljudi sta da vam vise kazem,ne znam,eto....pozdrav.....

19.11.2005. u 13:26 • 2 KomentaraPrint#

petak, 18.11.2005.

bijeg iz rupe....

-hm...ne mogu vijerovat,petak a meni odlicno bilo vani...Ovo je prvi petak u ovoj godini da je bio odlican.Kolege dosli sa mora,jer tamo rade,pa smo se dogovorili da ce mo van!i et otisli smo na pice u
jedan birc i onda sijeli u auto i napravili krug po istočnoj slavoniji,od županje preko vinkovaca pa do jarmine i bilo nam je super,ma odlicno!!Ma dugo se nismo ovak dobro proveli....Et malo probauljali pa vk i jarmini i dosli opet u zu na pice..Hvala Bogu da sam sad malo doso k sebi,jer pitaj boga kad ce se ovakav petak opet ponovit--vijerujem za dva tjedna,dada kolege opet dolaza s mora na vikend....jupi!!!

18.11.2005. u 22:48 • 6 KomentaraPrint#

obican dan.....petak

-Evo jos jednog petka u godini!dolazi novi vikend.Hm...sta cu,di cu,ne znam!Samo znam da ucit necu,nemam za to vremena...Eto veceras cu izac iz jednog razloga,a to je da mi frend s mora dolazi,pa cu sa ekipom veceras izac zapit u neki birc ili ce mo se provozat gradom(ako Županju mogu nazvati gradom)al et nema veze!!Ovdje inace nema nista,pa razmisljam da u subotu odlutam sa drustvom do Vinkovaca(hm..vidio sam,ima puno lijepih cura),a i jedan frend me je pito hocu li ici s njime u Os...pa ne znam,a i treba mi para!??!Tamo makar nesto ima,za razliku od žu....Ako nist drugo makar mi nije sve poznato,pa mogu radit sta ocu i biti di ocu......
Na kraju et prolazi jedan obican dan,hladan,dosadan,dolazi vikend a ja ne znam ni kuda da idem,ni sta da radim??????

18.11.2005. u 14:42 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 17.11.2005.

Sweedish Connection with Adam Beyer




Sweedish Connection je naziv party-a koji će se održati u petak 18.11. u Zagrebačkom clubu Boogaloo. Na main floor-u kao glavni gost će nastupiti Adam Beyer. Uz njega još nastupaju Zero i Teo Harouda. Na drugog house floor-u će svirati Rene Russo. Ulaz je 60kn prije 00:00 - 70kn poslije 00:00.

Image Hosted by ImageShack.us

17.11.2005. u 20:05 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 15.11.2005.

proba....

Image Hosted by ImageShack.us

15.11.2005. u 15:17 • 3 KomentaraPrint#

ovi setovi su mi jedni od boljih:

-Dave Clarke on Fergie Show 11.06.2005.(30 min.)
-Ben Long(Space DJz) - Live @ Timewarp 27.03.2004.(59 min.)
-Valentino Kanzyani - Live at Mayday Hungary 27-03-2005.(64min.)
-Fatboy Slim live glastonbury 2005.(108 min.)
-Carl Cox Live Exit 2005.(60 min.)

Setovi su odlični......al ovaj Ben Long(Space DJz) - Live @ Timewarp 27.03.2004 je nesto posebno....preporucujem da vi koji volite elektronsku glazbu da ovo poslusate,ako imate......

15.11.2005. u 14:22 • 0 KomentaraPrint#

I love Techno

12. studenog 2005. festival elektroničke glazbe I LOVE TECHNO proslavio je svoj 10. rođendan. Kroz deset godina održavanja festival je izrastao u mega događaj jer je s početnih 700 posjetitelja došao do rekordnih 35000. Festivalska lokacija zadnjih je godina veća i prostranija a zove se Flanders Expo i nalazi se u belgijskom gradu Gentu.

Izvori techno glazbe vraćaju se 80-tim godinama prošlog stoljeća. Danas je to još uvijek debata mnogih ali kad bolje pogledate mnogi pioniri techno glazbe iz Detroita kao npr. Juan Atkins, Derrick May, Kevin Saunderson…, trenutnu inspiraciju pronalaze u njemačkim bendovima (Tangerine Dream, Kraftwerk) koji su već ranih 70-tih godina počeli s produkcijom elektroničke glazbe.

Tijekom 90-tih godina nastao je veliki “boom” na sceni jer su rave partiji bili na svakom koraku u Europi a techno glazba je s time dobivala na popularnosti. Prvi I LOVE TECHNO party održan je 11. studenog 1995.g. na lokaciji Vooruit u Gentu a posjetilo ga je oko 700 ljudi. Svirali su Richie Hawtin, Jeff Mills i Daft Punka LIVE!.

1996. došlo je do eksplozije interesa za I Love Techno. Lokacija Vooruit je postala premalena stoga su idućih godina organizatori potražili novu festivalsku arenu, Flanders Expo. 1997.g. na Flanders Expo-u došlo je 10000 ljudi vidjeti nastupe Carl Coxa, Jeff Millsa, Dave Clarkea i mnogih drugih, da bi 2 godine kasnije 18000 ljudi uživalo u svirkama Luke Slatera, Sven Vätha, Laurent Garniera i Derrick Maya.

Uslijedilo je 5 godina, 5 floorova, 35000 ljudi. Godina 2000. a Flanders Expo je bio totalno rasprodan.

Danas, 10 godina nakon početaka, I Love Techno je još uvijek odan techno glazbi. Ono što se promijenilo je da organizatori uvijek gledaju unaprijed i daju šanse novim pravcima. Posljednjih godina u line-up-u su redoviti electro i minimal floor zato jer im se činilo da ti potpravci techna zaslužuju da se prezentiraju na ILT Festivalu.

Line Up:
Underworld (live) | Dave Clarke | Miss Kittin | Collabs feat. Chris Liebing & Speedy J (live) | Tiga T.Raumschmiere (live) | Marco Bailey | Matthew Dear (live) | Sven Väth | Nathan Fake (live) Robert Hood | Tony Rohr (live) | Magda | DJ Bone | DJ Naughty | Pierre | Christian Smith Tobi Neumann | The Glimmers | Troy Pierce (live) | Tom Hades (live) | Deg | Andre Galluzzi Super Discount 2 (live) | Derrick May | Vitalic (live) | Richie Hawtin | Adam Beyer Fixmer/McCarthy (live) | Dr. Lektroluv | T-Quest | Jan Van Biesen | Spacid | Franco Cangelli


15.11.2005. u 14:11 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 13.11.2005.

Šta ću sad u buduće radit???

Evo došli iz Zagreba,(info sajam-naravno-proletilo je),i sta sad?
Ovdje u Županji nema ništa,pustoš živa...Izbediran,normalna stvar da neću ućit,ne da mi se!Ne znam sta da radim sa sobom?!nema nikakvih partya u narednih mjesec dana.Kao trebam cekat vikend pa da opet izađem van a ono
prazan grad.A ne mogu da ne izađem,u kući ne mogu biti,doslovno umirem od dosade u kući.Ništa me ne može zadovoljiti(pc i ostalo)...tak da ono...ne znam više sta da radim????!

13.11.2005. u 11:01 • 3 KomentaraPrint#

petak, 11.11.2005.

Moji nemiri

Sa ovim se svakodnevno susrećem.Ja sam često nemirna i nervozna osoba.
Meni je sve svejedno.Malo mi fali da me neko naživcira,al ne znam zašto??!
Ja sam zapravo sam sebi čudan.
Imam puno sretnih trenutaka i sve uvijek pokvari ta nervoza i živčanost.
Npr. kad subotom izađem van sa drustvom znam se zabaviti.Mi pijemo,veselimo se,ma bude nam odlično.U jutro kad se probudim budem izbediran,tulav,bude mi krivo što sam u opče i izašao van.I onda kad počme novi tjedan isčekujem da to sve brzo prođe i da dođe novi vikend,da mogu opet ići van(piti).Ja praktički ne mogu biti u kući.Ponašam se kao u hotelu;jedem,pijem,spavam.Samo da mi je izaći iz kuće i lutat po gradu.
Curu kad imam isto mi je ko da ju i nemam-mene romantika ubija i pravi u
meni nemir......tak da et,sta ce bit kasnije samnom,ne znam?!?

11.11.2005. u 18:31 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 10.11.2005.

San

San je nesto do jaja dobro.Zato bi trebali spavat neprestano......
U grobu je najbolje,tamo svi sanjaju jel stalno spavaju....?!
Al mi koji smo živi kad se probudimo,skontamo da je san samo obična varka ili
neki putokaz.Obično kada se probudimo budemo tulavi.Zato sto smo se napili nekog alkohola pa sve zaboravili,pa kad se probudis nicega se ne mozes sjetiti.
Ili drugi primjer,budem izbediran,umoran,nije mi do nicega i legnem spavat.Kad
se probudim mislim sve je bolje,a ono kurac,sve je isto samo je jos teže.
Zato bi bilo bolje stalno spavati i ne misliti na nista.......

10.11.2005. u 11:46 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 08.11.2005.

poziv za emisiju....

Ako zelite dobiti nasu emisiju,morate nazvati na tel:802-403 i tamo ce vam se javiti Sabajta,i tamo recite da vas sabajta spoji sa lokalom 402 gdje ce te dobiti Dragana.Al Dragan obicno nije na lokalu kojeg vi trazite jel obicno igra karte u "dva goluba"..Pa vi ponovo na zovite Sabajtu da vas spoji sa lokalom 403 i tamo ce vam se javiti jedna baba,al babi morate glasno govoriti BABA BABA volio bi da me pustite u emisiju i na taj nacin ce te LAKO dobiti nasu emisiju.....

08.11.2005. u 21:13 • 1 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 07.11.2005.

Srna ipak igra protiv Portugala, umjesto Šerića pozvan Pranjić




IZVRŠNI odbor UEFA-e u ponedjeljak i utorak će na Malti odlučivati o sudbini hrvatsko-mađarske kandidature za organizaciju Europskog prvenstva 2012. Od pet kandidata otpast će dva, a preostala tri ulaze u finalni izbor.

Osim hrvatsko-mađarske kandidature, svoje ponude su poslale Italija, Grčka, Turska, te Poljska i Ukrajina, koje su se također zajednički kandidirale.

UEFA je prošloga četvrtka objavila Izvještaj o procjeni kandidatura za domaćinstvo Europskog nogometnog prvenstva, koji možete pogledati ovdje.

Kako nam javljaju iz HNS-a, na Malti je glavni tajnik Zorislav Srebrić, a pridružit će mu se i predsjednik Vlatko Marković.

"Hoće li hrvatsko-mađarska kandidatura ući u drugi krug znat će se u utorak iza 12 sati." - kazao je za Index Ivan Rotim, glasnogovornik Hrvatskog nogometnog saveza.

Tko će od troje izabranih kandidata koji će ući u drugi krug biti domaćin Europskog prvenstva 2012. godine znat će se za godinu dana, u prosincu 2006.

Srna igra, umjesto Šerića pozvan Pranjić

Iako izbornik Kranjčar neće moći računati na Ivana Klasnića i Igora Tudora u prijateljskoj utakmici u Coimbri koja je na rasporedu u subotu 12. studenog, doznajemo da će Darijo Srna ipak igrati, a reprezentaciji će se pridružiti i bivši Dinamovac Danijel Pranjić, koji odlično igra u nizozemskom Hereenveenu.

"Tudor i Klasnić jedini su igrači koji nisu pozvani, a umjesto Anthonya Šerića priključit će se Danijel Pranjić." - kazao nam je Ivan Rotim

uzeto sa www.index.hr.........Živili!!!!

07.11.2005. u 21:54 • 1 KomentaraPrint#

subota, 05.11.2005.

Ispaljenje...

Zašto pijana osoba nije trijezna????
-zato sto se napila....
..aaaaaaaaa

05.11.2005. u 13:50 • 1 KomentaraPrint#

Kranjčar u Lyon za 7 mil. eura?

Francuski Lyon spreman je izvojiti sedam miliona eura za kupnju Nike Kranjčara.
Lyon navodno zeli cim prije angažirati Kranjčara zbog bojazni da se nakon Svijetskog prvenstva ne pojavi klub s većom ponudom....

05.11.2005. u 13:37 • 0 KomentaraPrint#

petak, 04.11.2005.

Dj Tiesto u Zagrebu!!!




U zadnje vrijeme smo dosta pisali o Tiestu i njegovim nastupima u nama susjednim zemljama. Prve reakcije ljudi koji su čuli za njegovu turneju po ovom dijelu Europe su bile "a kada će Tiesto doći kod nas"? Odgovor je "i brže nego što smo planirali". Bilo je dosta govora o dolasku Tiesta u našu zemlju, u početku smo bili dosta skeptični oko te informacije, ali sada smo sve bliže vjerovanju da će se to uistinu dogoditi.I hoće,dakle potvrđeno je da ce Tiesto
u Zagrebu nastupit 16.12.2005.Ulaznice stoje od 200kn. u predprodaji,do 250kn. na dan partya..

04.11.2005. u 16:33 • 1 KomentaraPrint#

jebia

dobar dan,dobar dan i po stotinu puta dobar dan!!!!!
jebia eee evo otvaram ovaj blog zbog živaca u ideji za dalje........tako...

04.11.2005. u 15:47 • 0 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Techno scena tj.glazba,ma sve što mi padne na pamet,život,događaji,brije i jos puno toga....

time-warp00@net.hr - moj MSN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Monitor.hr
Pegla.com
Net.hr
županja.info
partijana.com
MTVadria.com


neki blogovi::
..Malisha..
..gimnazijalka..
..dixi..




Broji,broji al nikako da stane...
Free Counters
Free Counters


Dj Tiesto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Armin van Buuren
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cristian Varela
Image Hosted by ImageShack.us


..Dave Clarke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..koja legenda...
Jedan od najcjenjenijih techno DJ-a i producenata polovicu je svog života (r. 1968. – pa sami procijenite koliko je to vremena :-) proveo baveci se glazbom i stvorio osebujni stil. Poceo je stvarati glazbu pod utjecajem Depeche Modea, ranog hip-hopa, ska i disko glazbe, a u ranoj fazi njegova je glazba najviše slicila acid houseu. Uskoro je prešao na techno i postao "ambasador techna", svirajuci u klubovima od Belgije i Njemacke sve do Japana i Australije. Radio je remikse za Depeche Mode, Leftfield, Underworld, Faithless, Mobyja, Laurenta Garniera…
"Možda jesam techno DJ, ali nikada nisam bio samo techno umjetnik," kaže sam Dave, a posljednji je njegov album dokaz tome: ima tu i tech housea, trip-hopa, drum n'bassa i electra…