Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Pišem ovaj blog onako..iz razonode
...bit ce tu svega pomalo, i hocu
puuuuno komentara!!!!
Nisam vam ja jedna od onih koji ne vole
ono po deset komentara od nekoga...
samo vi pišite, što više-
to bolje, naravno!!!thumbup


EvO sAd pAr liNkoVa:

SAPUNICA ZA TEENSE..MOJ DRUGI BLOG...POSJETI OBAVEZNO!!!!

SENILNA MIA...KOLEGICA IZ OSNOVNE

BROOK*

CINDERELLA

RAZOČARANA

LEJA


TWIN SISTERS

NINA

Image hosting

Image hosting

MaLo o mEnI

ZoVu Me: KaTaRInA, KaTe, KAty, MalA kaTe, hEiDy...

LiJePa SaM Na:
bAbu...hahaHahAHaha!

ŽIviM u: spLiTu

ImaN 15 goDiNa

PoHadŽam: jeDnu GiMnaziju

SluŠaM: uGLavNom PoP...HiP hOp tu I TamO...

IzLAzin:NajLipše Mi jE u F-CaFFeA, alI UglaVnom ŠetKaram Po GrAdu....PrEžDeravAm se fOrNEtima...I BLagOdaTima McDonaldsa!!!

Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo

Bigoo

Bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


VoLiM:jednog smišnog-smotanogcerek
svoje oci, svog hrckica, svoj glas-ajme, umišljenosti!Rozu boju, citat, pisat, surfat...plesat,f-caffe i koktele...vruchu chokoladu, dorinu s keksom, s karamelom, milku sa svim i svacim...mmmm...i volin papat pizzu, naravno!još par ljudi....jednog ne preboljenog...pivat...Shakiru, mamu i tatu..haha....šta sam to napisala?.....romanticare, dugokose, ali to nije presudno!!! svoje starke.. i marte...ala..ja bih kao tribala bit neka šminkerica...


Necu pisat šta ne volim jer ne bi stalo..
.



free image hosting

free image hosting

free image hosting

free image hosting

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Friendster

Friendster

Friendster

Friendster

Friendster images

Friendster images

image hosting file

image hosting file

myspace layout

myspace layout

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

MySpace

Free Website Counter
Free Website Counter


::::::::::EvO sAD mAlo fOTki

eVO SAd MAlO SliČica...onOga šTo vOlim...prVo sHakIra, naRavno...jednOstavno
naJbolja...nAjslađa..najLipša...i još pAmetnA(IQ joj je 145!!!skoRo pAmeTna ko ja!)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ah..saD moJ naj naj naj bOlji fiLm ikaDa....jednostAvno Je prEdobar...Tužan...rOmantičan...rEalan...šmrc..evo sAd mi je GroZno kaD sE sitIn onE sceNe kad klIze s BroDa i doslovne LeTe u moRe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aHa, EvO i njEga-Harry Pottera..ma StvaRno sU knjige Pre dObrE...proČitala sam Ih sve BaR po dva pUta sVaku..a i fiLmovi su SupeR iako mi Se onaJ daniel radcliffe nE dopadA baŠ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo HeriMioNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eVo mi i njIh DvoJe..moJ slatkI niKo kRanjčar i RonalDinhO...ajme, zaKon su..a poGotovo moj Niko!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

blaCk eYed pEas..ma oni Su mi SupEr ali oTkad Je feRgie otišla u SolO vOde viŠe NemajU pisama nOvih pa MalO pomaLo idU u zaBorav ali joŠ uvik UživaM u my HumpS...where iS the lOve...PumP it....ma sve Su im pIsme sUper!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Eh, Na pRvOJ FotKi saM jA, nArAVno....eVo, Tu Ne viDiTe baŠ prAvu meNe JeR iNAčE ja NoSim uGlaVnoM RoZu rObU...MaLo saM tU bLijeda U faci...sKoro Bijela, ZboG SvjEtla...UžIvo NisaM baš kao dUh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


E, sAd SlikA Na KojOj vidIte meNe, LeJu, SilViu, K.Jo, sUnchy...FotkA s Nove GodinE, faLi nAm mijA, AL' onA jE sLikAvAla...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sAd eVo i nJe....miJe-SenIlna BlonDA, Kao Što ViditE, onA jE plAvuŠa..hmhm....tiPicna PLavuŠa..slIkaNo pRošLo liTo nA bAćaMa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aJmE, Opet oVa miJa...a S njOm Su k.Jo i leA. Tu siDe iSpod NaŠe paLme KojA Je Sad trEnutnO ograĐena Zbog raDovA na riVi naŠoj liPoj,spLitskoJ....šMrc!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sAd EvO njIh DvI nEraZdvOjne...Lea i ivaNa zvanA K.jO...IstO sLikAno Na RivI...na Lito...prOšLO.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



E SAD EVO PAR PISAMA KOJE U ZADNJE VRIME PJEVUŠIM PO KUĆI:

Shakira:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ILLEGAL
Who would have thought
That you could hurt me
The way you've done it?
So deliberate, so determined

And since you have been gone
I bite my nails for days and hours
And question my own questions on and on

So tell me now, tell me now
Why you're so far away
When I'm still so close

You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

I tried so hard to be attentive
To all you wanted
Always supportive, always patient
What did I do wrong?
I'm wondering for days and hours
It's here, it isn't here where you belong

Anyhow, anyhow
I wish you both all the best
I hope you get along

But you don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
You said you would love me until you die
And as far as I know you're still alive, baby
You don't even know the meaning of the words "I'm sorry"
I'm starting to believe it should be illegal to deceive a woman's heart

Open heart
Open heart
It should be illegal to deceive a woman's heart

Open heart
Open heart
It should be illegal to deceive a woman's heart

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DON'T BOTHER
She's got the kind of look that defies gravity
She's the greatest cook
And she's fat free

She's been to private school
And she speaks perfect French
She's got the perfect friends
Oh isn't she cool

She practices Tai Chi
She'd never lose her nerve
She's more than you deserve
She's just far better than me

Hey hey

So don't bother
I won't die of deception
I promise you won't ever see me cry
Don't feel sorry

And don't bother
I'll be fine
But she's waiting
The ring you gave to her will lose its shine
So don't bother, be unkind

I'm sure she doesn't know
How to touch you like I would
I beat her at that one good
Don't you think so?

She's almost 6 feet tall
She must think I'm a flea
I'm really a cat you see
And it's not my last life at all


Hey hey

So don't bother
I won't die of deception
I promise you won't ever see me cry
Don't feel sorry

Don't bother
I'll be fine
But she's waiting
The ring you gave to her will lose its shine
So don't bother, be unkind

For you, I'd give up all I own
And move to a communist country
If you came with me, of course
And I'd file my nails so they don't hurt you
And lose those pounds, and learn about football
If it made you stay, but you won't, but you won't

So don't bother,
I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine
Promise you won't ever see me cry

And after all I'm glad that I'm not your type
Promise you won't ever see me cry

So don't bother,
I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine, I'll be fine
Promise you won't ever see me cry

And after all I'm glad that I'm not your type, not your type, not your type, not your type
Promise you won't ever see me cry

Image Hosted by ImageShack.us
PRAVA LJUBAV
Vezala me tuga svojim koncima
trazila sam ljubav na krivim mjestima
sto samoca cini ja najbolje znam
covjek nije rodjen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

Ref.
I reci da ce ovog puta
biti sve sto zelim ja
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna

Lomio sam grane od zivota svog
ko da necu umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u cuda i u nas oboje

Ref.

Zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna


Image Hosted by ImageShack.us
UNFAITFULL

Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

Hes more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
But clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
As if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying.

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our Love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah














subota, 10.03.2007.

Ne zovite me..jer odnio je ime i svjetlo i lice moje....

Uf..evo pod velikim stresom pišem ovaj šugavi post.
U kazni sam prvi put u životu!!!!!!!i ne mogu vanka.................ubiiiiiiiiiiiiit ću se,majke mi. Ajte, ljudi utješite me bar vi i recite da nije sve baš tako crno....ili ipak je.

Ma prošli vikend je sve u biti bilo super...čak sam pobrala par komplimenata...čak se nisam ocrnila....kosa m je bila sasvim u redu...a danas ....ajme, ne može gore nego je!!!!!!!!
I šta da vam sad pišem...ovaj blog čita puno nepozvanih čitaoca...koji nemaju života pa zabadaju nos u moja posla....a znaju me osobno i znaju sve što se o meni ima znat....neda mi se ni komentare ostavljat...sad bi se najrađe ubila...a e..u ovoj našoj novoj predstavi u Kazalištu mladih ću glumit bulimičarku-alkoholičarku...tema predstave je-ovisnosti...e i na kraju se ubijen pištoljem...baš baza, jel da???

Uglavnom..nema baš nekih novosti u mom jebenom životu, stvarno nema....u biti...sad jedva čekam ponediljak...školu...i to je to!Eto, nikad gori i turobniji post niste od mene vidili..a nadam se da nećete ni u buduče...ajme, sad bi se napila i zaspala da sve zaboravim....al ne mogu.....nemam se skim opijat.

EVO VAM SAD SLIKA SA MOJE PRVE PREDSTAVE U KAZALIŠTU..TU GLUMIM SIROMAŠNI CURETAK...JOJ..CILA SAM U SIVO...CRNO..FUUJ...ETO TO BI MI SAD DOBRO STALO S OBZIROM NA MOJE RASPOLOŽENJE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EVO JEŠ JEDNE SIVEEE SLIKE...UF..DA SAM LIPA KO ONA I DA ME SAD FOTKATE BAŠ BI TAKO IZGLEDALA...HEH...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ALI..NEKAKO ME OVA SLIKA UVIK RAZVEDRI PA JE ODLUČIH STAVIT...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (78) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.