vruca-ledara-jamaica

12.11.2006., nedjelja

pjesma moje frendice...ona voli jednog decka i pise pjesme za njega..pokusava ga zaboraviti al ne moze...jer ga previse voli

Evo J a s m i n a....ovaj post je posvecen tebi i jednoj od tvojih pjesama...

Okrecem novi list
prazan list knjige zivota
iza sebe ostavljam burne stranice proslosti
tebe..
lisavam se uspomena ali ostajem
cistog obraza , bez srama i kajanja
tada sam prvi put priznala sebi
da sam zaljubljena
sada me svjecin plamen podsjeca
na sjaj u tvojim ocima
plamen koji stoji tako uzviseno kao
da ce trajati vjecno..
jos uvijek bih rado ljubila tu ruku
koja me dodiruje
cuva...jos uvijek...
moje srce je tuklo
tvoja pogrebna pjesma..
jos uvijek me progone tvoje suze
koje su padale
po mojim rukama
kao sveta voda po oziljcima
plesali smo po slomljenom staklu
ali.....ne zalim

evo nadam se da vam je ok pjesma meni je bas dobra...
Jasmina hvala.. pozzmahmahwave cerek kiss
- 17:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

....onak ili ne..
....e bas to....
...smmokeee chiba..smokin..
....drink tequila i pivo...bla ....party

___kess__cerekcerek__isti kurac__cerek

Linkovi

pičkice---sličkice...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us