Ja sam Katja.
Stanovnica crnih rupa.


Ovaj blog je moja misao...
(točnije pisao)


...i skica utopijskoga portreta mojih želja.
(za velikim riječima)


A ovo su citati koje planiram zaljepiti na zid wc-a kako bih nužno ostala uvijek inspirirana.
FUCK SMALL TALK!

"Ljepotice prepuštam muškarcima bez mašte."
MARCEL PROUST





TUŽALJKA
Iz moga svijeta, gdje si bila čudo,
ti zauvijek odlaziš. O što će
od moga čuda ostati u svijetu drugih ljudi?
O zašto, moje čudo, rastat ćeš se sa mnom
i biti nekom samo žena?
Što možeš biti ti na zemlji, zvijezdo moga neba?

ANTUN BRANKO ŠIMIĆ


COMPARISON IS THE THIEF OF JOY.

TIME DESTROYS ALL THINGS. - Irréversible

AND NOW THAT YOU DON'T HAVE TO BE PERFECT YOU CAN BE GOOD. - Steinbeck

25.09.2015. | 15:34
Prvi si me puta privukao...



Prvi si me puta privuklao ni više ni manje doli na vatrogasnoj zabavi. Jedva su me moje cure nagovorile da idem i bila sam čak pomalo ljuta što sam popustila na njihova uzbuđena nagovaranja. DVD zabava negdje u pripizdini većoj od moje bilo je nešto što mi je u životu najmanje trebalo. Što mi u životu još uvijek najmanje treba, da napomenem. Nakon otprilike pola sata sjedenja, neukrotivog ispijanja i limene glazbe nije bilo povratka, a ni odlaska na WC. Više se nije bilo moguće dignuti sa stolice. Trebalo mi je tada jedno vrijeme da izađem iz maksimalnog pijanstva i tuposti, a kada jesam, već sam se s tobom vrtila na ritmove Robića, Hrnića i ostalih (ti si mi par godina poslije rekao koji je bio glazbeni repertoar te večeri).Sjećam se samo da je bilo neopisivo lijepo, uzdrmalo mi je svijest i izguralo me na granice stvarnosti. Bila sam uzbuđena, baš kao dijete i grlila te, dodirivala ti kosu i mirisala tvoj topli vrat. Nismo se ni jednom poljubili.Kasnije si je rekao kako sam te izluđivala, bivajući cijelo vrijeme toliko blizu. Prolazili su sati i sati a mi se nismo odvajali iz praskavog, samo našeg trenutka. Jedva su me nekako cure odvojile od tebe, nisi mi dao da odem. Propustio si te večeri sviranje zbog mene a ja sam na kraju pobjegla bez poljupca. Oprosti! Otišla sam kod nekog neidentificiranog tipa doma, dolila još alkohola u organizam, mazila se s frendicom na nečijem neidentificiranom krevetu, vozila se na motoru...Idući si mi dan poslao dugačku poruku, sjećam se samo da je pisalo kako te kasnije te večeri obljubila bivša, da imaš klišej tragove ruža na bijeloj košulji DVD-a (pitao si me jesu li moji a znao si da ga ne nosim) i da se ničega zapravo ne sjećaš. Tada me nisi zanimao, možda zapravo i jesi, ali bila sam previše luda, neiskusna i općenito nezainteresirana za život i ljude kako bih primjetila. Kako bih primjetila da si izmislio bivšu i njezin ruž te svoju nezainteresiranost i nekontrolu da bi me načinio ljubomornom. Trebalo mi je još dosta gluposti nakon toga da shvatim koliko ti značim, a onda još i koliko ti meni značiš. Sada kad se sjetimo te večeri, ti tiho počneš mumljati pjesmu koja je svirala kada sam te zagrlila, napomeneš mi kako si zbog mene propustio zadnji nastup benda, a ja se samo smijuljim i budem sretna što te imam...


Komentari (19)Print#