svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

U ovom blogu možete saznati pojedinosti iz mog života!!!

...ZA JEDNOG MALOG...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAJCOOL BLOGIĆI

Markec
Petra
Lea
Tea
Moja Mihaela-obožavam ju...
Fuxica
Četka
Anela
Toky
Lukec
Vale
Dario
Karlo
Sestričnica






O MENI!!!!



Mama mi je dala ime....
Kristina

Roda me donjela....
2.11.1991. u Petrovu bolnicu


Zanimacija....
-treniram Taekwando
-bavim se manekenstvom
-zajebavam ljude
-"učim"

Volim....
-najviše sebe
-dečke
-subotu
-barenje
-frendove
-nogomet
-taekwando
-zajebanciju
-cajke
-mobitel
-praznike
-jagode sa šlagom
-svoju seku(18)&Bracu(21)
-svog nećaka
-frendove
-pjevati
-dinamo

Mrzim....
-tračeve
-prevaru
-laž
-kukce
-prašinu
-nered
-školu
-zmije
-biti zaljubljena
-dosadu


Najbolja ekipa....
-Taichy
-Medo
-Val
-Sasha
-Mia
-Tea
-Silva
-Martha
-Andrej
-Veky
-Sušy
-Marina
-Tomy
-Leo
-Ivan
-Mateja
-Leo Ć
-Marko
-Tony
-Sany
-Pero
-Amy
-Matea
-Iva
-Jelena
-Dodo
-Šarac
-Kika
-Mario
-Ivana
-Andrea
-Četka
-Josip
-Kruno
-Mateja
-Keko
-Marko
-Antonio
-....i svi ostali s
kojima se družim...

...ev malo mojih slikica...
...moja ekipa...


...Ja & Moja Tea...
Image Hosted by ImageShack.us


Šta reći...ja...haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Šarac...
Image Hosted by ImageShack.us

Slatkica-Jelena....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

One bedboy...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moje slatkice...Sasha&Val...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Iva,Marina & ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Aloha...Ivan...haha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Ich...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Uhh...Šarac u sexy izdanju...
Image Hosted by ImageShack.us

Moja Mihaela....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet...moja slatkica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images

Image Hosted by ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images

Image Hosted by ImageShack.us


Create your own message at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!




???KAD ČU 16???

Created by Crazyprofile.com




KOLIKO JE SATI????

TheShockZone.com









Image hosting images

Image hosting





Text Miscellaneous 2 Glitters # 169821

Text Miscellaneous 2 Glitters # 169821





MySpace hosted images

MySpace





Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo




Miscellaneous Text Name Words # 209609

Miscellaneous Text Name Words # 209609




Miscellaneous Text Name Words # 210882

Miscellaneous Text Name Words # 210882



Blog images codes

Blog images






ImageChef.com - Create custom images







ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images



Love Myspace Graphics
Myspace Layouts



Greetings Myspace Graphics
Myspace Layouts




Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter




Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images


ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



hot-hot-hot and hot
Love Icons

Love Icons



TO JE TAK SJATKO...
image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



DINAMO...


ŠTA REĆI OSIM......HOT&HOT




Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


NETKO ZNA ŠTA VALJA...


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



...GRAFITI...

Lijeva noga kaže desnoj
Među nama je svršeno!

Psihopat je luđak
Koji je napredovao u karijeri

Žena:
Uhvatiš je pišti-,
Pustiš je – vrišti!

Ako vas žena pobjeđuje u tenisu,
Promijenite sport.
Ako vas žena pobjeđuje u boxu,
Promijenite ženu.

Na vratima WC-a
Ovdje su se i najhrabriji
USRALI

Bolje sedam puta sa snjeguljicom,
Nego jednom
Sa sedam
Patuljaka

Bio mi je prvi.
Odzada

Možemo li prijeći sa vi na tebe

U našem plemenu nema vise nema ljudoždera.
Jučer smo pojeli posljednjeg

Hrvatska vlada je u kurcu.
Uzmimo kurac u svoje ruke


Moj stari ne pije, ne puši
Ne ganja žene…
Ne diše

Ne GUZI po travi

Bolje je jebati nego biti jeban

Nekad se oblačila za kredit
A sad se svlači za gotovinu,

Dabogda ti žena bila stonoga i
Cijeli se život morala jebati za cipele

Nikad se ne smij
Ljudima iza leđa.
Pogotovo ako su naslonjeni na zid

Djeca su naše najveće
Bogatstvo
I ove godine
Očekujemo dobar izvoz

Sirotinja je najbogatija
Uvijek sve placa

Djevojke bi trebale imati istetovirane
Rijeci
JA SAM PAMETNA
Na butinama
Jedino tako bi dečki
Imali njihovu pamet u vidu

Neke djevojke saznaju
Da imaju tanke noge
Tek poslije depilacije

Žene pamet u glavu!
A dolje što uleti

Skinite gaće -
Dame biraju!

Svi bi dečki spavali sa mnom
Ali ja nisam pospana.

Najčešća spolno prenosiva
Bolest je
ŽIVOT

Tko prije djevojci
Sam u nju upada


Idealna ženska je
Kao kokoška
Dobri bataci i
Pileći mozak

Kad je bog dijelio
Pamet svi muškarci
Su bili na
Nogometnoj utakmici!

Riječ glupost je
Ženskoga roda
Ali i muškost
Također

Adam i Eva
To je prava ševa

Stalno padam
Na ispitima
Proklete stolice


Što se dobije kada se spaja
Pitt bull i shit terijer
Pa kako neznate:
SHIT BULL

Koliko je glupa čak je i NOGE
Pisala odvojeno

Ljubav je kao vulkan
Poslije erupcije se puši

Mrzim uskrs
By: JAJE

GRAFIT BUDUČNOSTI
Vodite ljubav a ne robota

Žene su voljele
Homeinija jer
Jer je svaki
Govor započinjao
Riječima: Ja,
Veliki Imam

Oko za oko
Pasta za zube

....VOLIM TE......

Text Miscellaneous 2 Glitters # 172477

Text Miscellaneous 2 Glitters # 172477





MySpace images

MySpace



Text And Quotes Words # 230154

Text And Quotes Words # 230154



Text And Quotes Words # 192176

Text And Quotes Words # 192176




Image hosting images

Image hosting



Text And Quotes Words # 173861

Text And Quotes Words # 173861



Text And Quotes Words # 173846

Text And Quotes Words # 173846





Hot Pink Text Name Words # 192396

Hot Pink Text Name Words # 192396






Hot Pink Text Name Words # 177218

Hot Pink Text Name Words # 177218




Image hosting images

Image hosting





pošto sam se skompala...
s bratovim naj frendom...
sad je Pero...kad
buraza nema...
moj novi čuvar...

ImageChef.com - Create <br />
custom images



za jednu budalu...
koja neshvača...
nešto...
što je....
kristalno jasno...

ImageChef.com - Create custom images


ZA SVE PRESLATKE...
ZAJEBANE...
ŠKORPIJE...
PA I ZA MENE...

ImageChef.com - Create custom images


ZA DEČKA KOJI...
VIŠE NIKAD...
NEČE DOBIT...
ONO ŠTO JE...
MOGAO IMATI...


ImageChef.com - Create custom images


ZA MOJU BIVŠU LJUBAV

SJEDIM SAMA NA CESTI...
I PROMATRAM DVIJE SJENE...
GLEDAM TE DOK LJUBIŠ DRUGU...
A ZNAM DA VOLIŠ...
MENE...



SEXY....UHH



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter




Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter




Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


1.VOLI...
2.ISKORISTI...
3.ZAJEBI...
4.ODJEBI...
5.OSTAVI...


četvrtak, 31.05.2007.

Sve je kristalno jasno....

Danas je bio supper dan...
Mihaela i ja smo poslje nacionalnih išle na kavu....
I opet se nekom štucalo...lol...
Bilo je z*a*k*o*n........
Vidla sam si "bivšu" ljubav....
A i Mihaela svoju....Kasnije smo sjeli ispred škole...
I pridružili su nam se Šarac & Bono(Tony)....
Tam smo se zajebavali....Šarac & Mihaela....
I Tony & ja....mal mi je bilo hladno pa ma on ugrijo....ima supertoplo tijelo...
Bilo nam je supper.....
I da....Šarac je jedan jakoo dobar dečko,al prije svega zgodan....
i....za neke...NEMOJTE SE PETLJAT OKO NJEGA...jer on je....
A Tony(Bono)...je jakoo slatki dečko....preslatki....
Najrađe bi ga uzela doma.....ma preslatki je....i naravno zgodan....
I šta da drugo kažem...
osim...bilo nam je suuper....
i ponovit čemo to....
I....Šarac....Mihaela....Ja.....i još neki idemo...
16.6.2007........na koncert Thompsona......cool...bit če luudo...
Mihaela če spavat kod mene....ak čemo uopče ić doma....
Pozdrav svima a najviše.....Mihaeli,Šarcu,Tonyu,Val,Sashy,Tei.........Peri.....
svima puno pussica...
I DA.....POSLJE TOGA SAM IŠLA S PEROM NA KAVU....I POKLONIO MI JE NEŠTO.....
LANČIĆ SA SLOVOM "P"...KAKO SJATKO...
Ma on je supper....................
...I šta da kažem....
....još uvjek volim onog dečka....
ki$$$$$

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.