Nešto o meni...

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image


Za one koji ne znaju ja sam Martina, u 1.mjesecu navršit ću 18 godina. Idem u 4.razred opće gimnazije u Glinu. Rodom sam iz Zadra i tamo sam živjela do svoje 11.godine, zatim sam se sa svojima preselila u Glinu. U Glini sam provela svoju mladost, odrastanje, prve ljubavi...naravno kao i kod svih bilo je puno uspona i padova, ali što sam starija pamtim samo lijepe stvari, kao što Balašević kaže u mojoj verziji ijekavice: Slike su blijeđe i blijeđe a lijepe potiskuju ružne...Za Glinu me vežu lijepe uspomene, tu sam stekla puno prijateljstava, upoznala svoju jubav :-) , tu sam formirala sebe kao osobu, tu sam odrasla...i falit će mi kada odem na faks u Zagreb...dobro, ne baš previše, jer jedan dio mene ne može dočekati da ode, naravno zbog više mogućnosti u Zagrebu i zbog samog života tamo...Svako ljeto naravno idem u svoj rodni Zadar da se dobro iskupam. Tamo imam isto puno dobrih prijatelja iz osnovne s kojima se nažalost mogu viđati samo ljeti, i tamo mi žive polubrat i polusestra tako da me svako novo ljeto veseli :-) ... eto, to je bilo ukratko nešto o meni i mom životu do sada...nadam se da vam nisam bila dosadna...kiss

03.12.2007. u 09:40 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje ću uglavnom pisati malo o sebi a puno o svojim razmišljanjima i stavovima, pisat ću i riječi meni omiljenih pjesama..i tak...

Marko - moja jubav :-) , skupa smo 15 mjeseci a kao da ga znam 100 godina, jaaako ga volim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja - Martina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mi - kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja seka blizanka - Marina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ako možeš zaboravi


Gdje da kreneš u ovo strašno doba nemaš gdje,
Sama u tom haljetku cirkuske jahačice.
Milijun rubalja za tvoja glatka ramena,
Daj, makar ne varaj ovog anđela na dlanu,
Zaboravi, ako možeš.
Zaboravi,
Zaboravi
Ako možeš.

Otmijeno izgubljena oklada to ti je.
Kao spremljen krevet malo tijesan za dvoje,
Kao haljina kada se rašiva,
Evo porodi me kao srna na snijegu,
I zaboravi ako možeš.
Zaboravi,
Zaboravi
Ako možeš.

Gdje da kreneš u ovo strašno doba, nemaš gdje.
Tebi svaki krevet ovog svijeta tijesan je.
Idi pod lažnim imenom,
Idi i putuj sjeverom,
Ili porodi me kao srna na snijegu
I zaboravi.

Bijelo dugme