ponedjeljak, 29.10.2007.

Rock Nacija Post

Pozdrav!prije svega,jebem ti zetove tramvaje..oni stari ,kolimenke sardine,ujutro su tolko hladni da se covek prehladi samo kaj misli na njih..daj,buraz,naloži to grijanje da ekipa uživa..i onaj prijedlog o klasičnoj muzici u tramvajz..revolucija!moš mislit..već vidim spiku svaki dan bu svaki put u isto vrijeme prala jedna te ista muzika,a ekipa bu lagano pucala po šavovima i na kraju cemo slušat duška kuliša i kasandru u kolima..nemojmo se tolko evropejrizirati,da,i dalje šljakam,ono,već sam šef sale..viličare motam,vozim,pa to ljudi dođu u TP samo da me vide kako vozim..ajd,ok,ono kaj sam skoro probuušil pol regala,to se dogodi svakom,ne?sve je puno praktikantica koje naprošto vape i žude za našim,od teškog fizičkog,pravog muškog rada,nabreklim mišicama..malo sam se zjačal,ne?..kaj ima još..da,kolega Matek je nafalil Teu i Andreju,naturalizirane Strmčanke,koje su pristale biti dio našeg,skromnog,iznimno intelektualno nadarenog,probranog društva..evo,već par subota se lumpa(ja naravno ne pijem,jel to je tolko out da nemreš bolivit,prestar sam ja za to,:D:D:D:D)eto,ovu smo proveli kod Mateka u filmsko-animiranom maratonu do pol četri ujutro..bilo je stvarno ultradantastično..da,prije toga smo švrljakali po mercatoneu,di sam španal plejku 3 dok se mali cvilil starmo za uhu i vikal:a kad bu ovaj dečko gotooov,tata?...nebu gotov...aaaaaaa..fijuuuuuuuuuuuuuuu,,,moram si ju nabavit,makar 4 krede zdignul..e da,i svirali smo sintić ,pustili demo i ono,kao da sviramo,a rulja gleda i divi se mladim zvijezdama..maksim mrvica,bite me!..kasnije je došla i Tea do Mateka,pa smo se fino zajebavali do kasno u noć..P.S. meni su čiftale noge,zbog fakin tenisica,no i to je pridonijelo atmosferi..da..u nedelju tekma,opet kao derbi,pa smo ih nametali 7:2...i opet nisam zabil,al drajerm me je pogodil u skoku s koljenicom u ičmu,i fkt se čulo pucanje ikostiju,svjedoci tvrde da mi se čak donjji dio tijeli pomaknuo,pa vratio nazad..neam pojma..ja sam se dinul,i frajeru već u slijedećoj akciji dal da proba kolko je sladak moj lakat..još malo šećera?ne fala,dost je...sad bu samo jušno papal..došel doma,ukro starcima digitalni reciever i spojil ga,te odlučio provest ugodno predvečerje uz mali ekran..no,zvrnda ova mobilna pravicaodam dodjo do Ricca,rock memorijal..joj,neda mi se sim tam(fkt mi se ni dala,bil sam strgan)..i ono jad nekak me nagovore)matek,čul sam da si po krevetu skakal,a mene nemaa...)..i nisam pogriješio.cure ovaj zober matek:D su došle po mene,sel sam se u benđolu i pravac Ricco..a tam su još bile i Iva,I Ivana(mateeek,.....)neka cura i još neka cura i od te neke cure brat..kasnije se i Dalibor stvorio..pa je malo čagao,pa smo vrištali..pa smo snimali..e večer je ila grejt..doma sam došel oko pol 12,i u krpe..danas je prošao još jedan radni dan,i sad opet malo odmaram..sve vas pozdravlja Karabaja!Prijatno..uskoro i neke pičkrs..
- 20:07 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.