četvrtak, 18.10.2007.

I tak Post

evo,uhvatih malo vremena da naškrabam nekaj..bolestan sam,pa jedno kaj mi preostaje je zamotat se u dekicu i sčućurit se pred kompom uz šalicu čaja,jer mi se više neda ležat..niš,na posliću je ok,radi se,zeza se..ono,ok je..još kad bi se naspavao..sad kužim dalibora kad veli-živim za vikend..jep..a kaj ima kod mene?pa ono..počeli smo subotama malo više šalabajzat po Zg-u..nedavno smo bili tam u novom kampusu za studente,sviral je TBF,jebeni dalmatinci,al dečki su napravili feštu sam tak..i tam sam srel Vale,ono nemreš vjerovat,među hrpom ljudi..al joj nisam ftio dugo smetat,jel,kak bi to rekli dalmaši,bila je s momkom..momak..katastrofa..dečko!i ono,neka mala je na ogradi izvodila stpitiz,puna sebe,pa mi je baš lijepo sijelo kad je roknula s ograde na pleća dole,baš sam se ugodno nasnijao,onak,iz srca..e da,i kak sam govoril da mrzim nigere..hehe..to stoji,al za crnkinje je obratno.. :D..blek čoklet...e da,Sedak se načesal zato kaj mu je je bil ročkas,pa je na autoputu sa jedno 120 nas sat,njemu došlo u glaviu da bi mogo prošetat,pa je otvoril vrata i rekel da on ide..ludjak..da,i sutradan smo bili kod Sedaka na partyju..ekipa od Repe,Laste i mene došla je već oko četvorke i počela slagat da sve bude spermno..lasta se primil kuhanja kotlovine ,ja sam drva cepal,a repa se primil flaše..:D..(kakve su ono narančaste teksturice izlazile iz tvojih ustašca kasnije,a?)..i ono,ekipe je bilo dost..jedno kaj je bilo zima malo,al vatrica rješava stvar..i ono..da,nisam cugao,ne cugam već par subota..samo gusti sokići..prošlo me..mislim zveknem si ja pivicu i li stock kakav,al samo jenu rundicu ostalo sokići..to je onak,više sexy..ajd pozdrav..idem iskašljavat ovo malo pluća kaj mi je ostalo..
- 13:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.