nedjelja, 07.10.2007.

Groovy Post

it's me,the devil!smokinnego,kak se gura?sam da vam velim da niš ne pišem jel se radi,pa mi se baš i neda pisat svaki put,malo me i umor svlada i sve..ne kužim ekipu koja se jada zato kaj im je teško na poslu..pa imaš ga bar,buraz...kaj bi inače,celi dan doma bil...pa posao je zakon,ekipica zajebancijica,malo šljakanja,i na nkraju mjeseca lovica..evo,uživam,samo da mi se još malo više naspavat,al ok je..i još kakva djeva uleti,pa se mogu i ženit odmagreedy..evo,malo je produžen vikend,odmara se.danas smo igrali tekmicu,naravno,opet smo dobili,3:0 u gostima..laganini..inače me subotama možete srest kod konziča,na vlakiću,mlinčeku,scoutiću,pubiću baš i ne..celim to da mi cugu platite kad me sretnete,ne?..nego kaj..niš pozdravček...love ya..smokinsmokinsmokinsmokin
- 23:59 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.