petak, 28.09.2007.

Herpie Post

Bok!Ja sam Herpie!Tomeka nema..on spava..pa sam ja odlucio napisat post..Tomek i ja smo si sada najblji frendovi!upoznali smo se prije par dana,kad je on došao od negdji kad se pogledao u špigel,i spazio me iznad gornje usne..čak je i nešto prosto govorio,uperujući prst u mene..ali ja sam ga i tada volio..sad smo kupa po cijele dane i noći..on lijepi nekakve flastere po meni,i maže me kremama,eto,tolko me voli..brine se za mene..i ja njga volim..čak sam mu šapnuo da nikad neću otić,na što je on promrmljao nešto s nožem i alkoholom..ah,budalica..i skužio sam da me Tomek tolko voli,kad ne ljubi nikog zadnjih par dana..eto,tolko mi je odan..i ja ću bit njemu..čekaj,milsim da se tomek budi..ups,moram ić..pozdraavvv,,Cmok
- 19:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.