petak, 07.09.2007.

Kupaona Post

e,sad sam si super..kolko me je pralo,cuku vremena?uf..nego,bas sam isel gledat dole kupaonu..jebate,ruzniju kupaonu nisam videl..hehe..majke mi..neke plocice..katastrofica..brijem da bum i te rusil za mjesec dana..headbang..kisurdaca i dalje roka..a sad buraz zove da nezna dokad cemo bit gore..ma idemo na neke golf terene catering obavit..mozda pogodim koju rupu,heh..nadam se da bu nekaj fino za papat..cujem da je blato prejako..nis,bum se u celofan obljepil i obukel si bateee...jebote kisa..jesam dosadan?znam..al dosadno je i meni,pa onda moram prenijet dalje taj divan osjecaj..e i,btw,zakaj mi nece na jubito uploadat filmek..stalno hice neki error..kaj sam totlko retardisan,ili?sutra u sajbu..moram nekak matiju izbavit iz grotla..gospon kocnar,tis iz nat a difiklt mishn,tis iz mishn impasibl!..ajd,JEB i pokupite djetelinu,da ne pokisne jako..
- 15:27 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.