utorak, 04.09.2007.

Kriza,Galgovo i Cuga Post

as ti gospe!nije me bilo dosta na netu..al volim se vracat..onak,glorijalno..vidim,ima nesto komentara,srcu ugodno za vidjet..jebate,al ajmo mi radije rec kaj ima novog..nis,i dalje trazim posel,al sam odlucio ne govorit nist tak da ne poserem sam sebe,i ono,trenira se,radi se,zeza se,cuga se..i uozbiljilo se cak..nejde se van..al ic ce se..i tako..polako..vid rime,jeb`te!i dalje je kucica ko da je bomba opala..al dobro,i to ce se sredit za tjedan dana..i ono,e da..tekmica..protiv Galgova..Stefina i Koletic za Galgovo,Dracko i ja z Brezje..ono,igrao sam tako poletno da mi je trebalo dobre dvije minute da uopce skuzim di sam(ipak,bila je nedjelja popodne,nedjeljama ne funkcionisem) i vidis stefinu,sestica na plecima,zgodan ko i uvijek,lep,obrazovan,mamin sin..a mi napadamo,i nista,napadoma dalje..nista..oni NE napadaju,)1:0 za jazavce z galgova..opet mi napadamo,nista..precka,stativa,nista..hop,nekakvi fufulavec je dosel do naseg gola,2:0 za jazavce..i dolazimo do prekretnice,izlazim iz igre,sto donosi nevjerojatnu dozu zivosti u nasu igru,i sve fino promatram iz svlacionice pod tusem,mmm,tuuusss..hop,cujes neka dreka,vriste bake,djedovi placu,ocevi sinovima prekrivaju oci..ne,to nije istina..kaze jedan covik..da,da..penal za nas..tup udarac..goool!1:2...i nista jos 5 min do kraja..u nevjerici cijeli stadion(stadion,bas),i Dac tamo s desne strane ide ide..spica...gool!!2:2 buraz..i naravno,kako to biva,Daco Perutnica Bojs promasuje glavom za pobjedu..ti vrag srichu!sudac svira kraj,ja prcam Stefinu..dolazimo do auta i vracam se u bazu,Brezje..tam smo resili gajbu..i pri odlasku nafukamo Juru da nas vozi do Mb-a,di je stojko pocastil,i dobivam dojavu da dodjem u vrtic..tam sam dosel tak nametan,da se samo sjecam kak sam prical pun ku*ac,svi su krepavali od smjehas,skakal sam po gelenderu i pjeval Dinamove pjesme,i to sve oko 11 u noci..eto,vidite da alkohol uopce nije stetan i da nadasve pozitivno utjece na medjusocijalizaciju..ispracen u ugodnom rustu lijezem u krpe,s laganom motion blurom,i okusom pivice i ruckica u predjeju grla..ovi Brezjani mozda i budu z mene cobeka napravili.!JEB
- 13:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.