petak, 24.08.2007.

BLjuuuv Post

aj ti bogara..evo sjedim u ovoj fackin stolici,i cekam da se porigam..opet..ova epizodica koju mozemo nazvati "povracajte samnom".traje od prosle noci,taman je negdje prvi val bio oko 1.33..i to lijep pimjerak,obojan u sve boje duginog spektra..bilo je jos navrata povracanja,ali vise nije islo nista nego samo zuc..e,kako sam se napinjao,umro sam..sve zive kapilare su mi spucale oko ociju...i naravno,kak to biva,zakaj bi islo samo na jednu rupu kad moze na sve..hehe..jesam gadan..i tako kombinacija proljev/bljuvotina morila je moj nocni zivot,naravno od spavanja nis,pogledal sam sve serije i filmove..i ajd,pred jutro da budem malo spavao,i u 7 vec cujes..drrrrrrr...dosli radnici,stemaju kupaonu(nisam isel pomagat jer nisam mogao,inace cijeli ovaj tjedan umirem doma od jutra do mraka,ono,kad treba nekaj razbit,to mi ide od ruke,porusil sam pol kuce)..i ajd,zaspim ja nekak,i corim do 5 popodne,zbudim se,osjecam se ok,,sve ok,smajl na faci,kad ono ja se dignem,i male povracotinice,jebem im misa,vec se furaju na autocesti zeludac-crijeva-grlo,i zele van(sva sreca kaj se ne placa cestarine,ne)..i opet ja gib u kupaonicu,uneredim se i tako cjeli dan..mislil sam ic do grada,imal sam fino dogovoreno,al ne,mora meni bit lose,sad ljudi misle kak se izvlacim,sim tam,a nista,bum drugi put..nis,nismo se dugo culi,vidim ostavljate i dalje komentare,lijepo od vas,volim procitati dobar komentarcic..fino je to..liejpo od vas..nis da ne serem previse(hehe,danas se sve poklapa),cujemo se i lijep provod..ja cu doma ljubit svoju novu prijateljicu..ime joj je-gospodina Skoljka!JEB!
- 18:23 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.