subota, 11.08.2007.

More

eh ti misa..evo,jedva se probih do kompa od svih tih silnih srdacnih dobrodoslica..prije svega iznenadjenje,sam sam doma..nema ni buraza,ni seke,svi na moru..allrightythen!nego,da,prihjali smo moj drug Dalibor i moja malenkost s trodnevnog klosarenja,koje mozes zvat i more..hehe..eto,krenusno mi oko sedmice ujutro,u cetvrtak..mada vrijem i nije nagovjestalo neki ludi provod,mi smo svojim optimisticnim superultavioletnimmozdanopoprecnim zracenjem uklonili oblake,te sjeli u daliborovu astricu i zaputili se u nepoznate..naime,kao sto vecina zna,more je trebalo bit klosarija(cuga,cuga,spavanje po klupicama,gablec,cuga),..ali eto dodjosmo(ajme,hrvatskog li..),u 10 vec u Crikvenicu,i ponemo mahnito traziti bilo kakv smjestaj..ali brate,sve popunjeno..i tak naletimo na neku starru dalmatinsku babuskaru,mamicu joj i ona nam kao hoce uvalit sobicak za 15 eura po danu..i mi idiotiksi,kakva smo klosarija,sve je preskupo,laganini odbijemo,i nastavimo dalje..naime moram napomenuti da smo vise puta propjesacili dionicu Crikva-Selce,i nabildali noge na kojima bi pozavidjela cijela prva postava Detroit Red Wingsa,iz sezone 98-99..nego da ne seruckam,napravili smo dobrih 20 km,jer s autom se ne isplati,nemas di sparkirat..i eto..dolazismo mi do turisticke agencije da nam da neki savjetic,i naravno kak to ide,unutra jedna predobra pipica i druga s njom,bab stara,fuj to..i naravno,kako se i ocekivalo,pada neistrenirana zenska dusa na nas neodoljivi kontinentalni sarm(metoda pojedi 20 deka parizera podrignes se,ipustis dimek u isto vrijeme-samo za profesionalce),i ona nama bi valjda rekla,pa dodjite do mene,vec je bila gotova,kad eto ti babe:imamo sobu za dvoje,45 eura!"kolko,buraz pitam ja?45,veli..cega reko,kuna?ne,eura..pogledam se s daliborom,ne vjerjem..kaj apartman pita dalibor?ne,soba veli zenska..reko,pa di mi odsjedamo?u jebenom hiltonu?i nista,izlazimo van iz ureda,i naravno,ova mlaja za nama,pa daj uzmite,kao,ajde,da budete blize meni..reko ne..odbismo ju,i ispraceni njenim suzama nestali s kisom koja je pocela padati..odzujali smo do novog vinodolskog da vidimo jel tam ima kaj,i samo kaj smo se sjeli u jednoj pizzeriji,eto ti poziva na daliborov mob,stara ga zove,imam smjestaj 10 eura po osobi nocenje..to buraz..dolazimo u Selce natrag,i dolazimo do kuce,obiteljska kuca,i neobicno ugodna gospodja LJilja,super zenksa,40 godine,ali zajebantica teska,purgerica..ispalo da me i odnekud zna na kraju.i mi mislimo kaj bumo sda dobili,kad ono cijeli kat je nas s kupaonom,soba,dnevna..sve..super..smjestamo se i odma na plazu..tam su bile neke svedjankinje..necemo u detalje..uglavnom,vrijeme je bilo shitty,pocela je kisa..pobrali smo se doma i slozili neke ogromne puzzle,slusali muziku,zerali i odmarali se...dosla je vecer i vrijeme za izlazak..nista prvo si pojeli i ono,gledali queenovce u nekom coktail baru,gdje je konobarica pala na nas sarm i malo smo spikali s njommal ono..ipak radi..nema vremena...nis,ono najjaci birc je tam Pasha,nije ona narodnjacka nek neka druga,diskac,neki fensi-smensi..ni to za nas..za nas su klupice uz rivu i limenka piva..i tak,drugi dan upoznali neke bosanke koje su se pokraj nas suncale u toplesu,i vriste one na nase fore,jer smo zajebavali ekipu,neke ceske drzavljane,a oce padaju..ia bile su malkice starije od nas,ali burke,kad cura u topplesu dodje do tebe i pita:jel znas kolko je sati?",nemas kaj cekat..i opet je pocela kisa padat,mamicu joj..trebali smo se navecer nac u gradu sn njima,a to jel smo se nasli nek ostane za nas..gentelmani o tom ne pricaju,khm....ono,skuzili smo par stvari..ima full puno ekipe koja dolazi s roditeljima,i to starije ekipe,oko 20 god,ili neke dobre cure s full retardiranim likovima..ostalog nam,ili ima,na kapaljke..i sve je puno klinaca,a klinci su zakon stari moj..kad su njih par isli zasprehavat dvije curice od 13 godina,Irkinje..e,mali spreha engl..veli mu ovaj do njega,daj joj prevedi:oces vidjet mog pitoncica..hehe..smeh..nis..more ko more..mora ti bit super..al,kako to biva kod mene,uvijek zavrsavam s turobnom misli,pa tako cu i sada..boljelo me kad sam vidio jako puno parova,kao se smiju i kak im je lijepo,cure su na moru sa svojim deckima,gledao kako se grle i polagano me nesto stiskalo oko srca,jer,moglo je i meni bit tako..al..da....jbg..valjda ce bit i toga..pusa..i bit ce i filmeka..i pozdrav mojoj najnovijoj djevojci Matei(ovog puta bez j),eto,volim ju ko sebe samog i vise..cmokic...





- 23:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.