ponedjeljak, 23.07.2007.

Makarshta Post

ehehehe..gledam onog stewie-ja s lastinog bloga i crkavam..koji jebek..a u subotu,ajme ti majke,bila je totalna trgaona..kod Mire...ajhaj..znao sam ja kak ce to zavrsit..:D..e al subota je bila jebena..prvo smo vidli sudar corek,lasta i ja tu na autoputu,..i to kvalitetan,bome da..tam se neki kombic raspal s nekakvim Kurdima,pitaj Boga..smeh,ajd kolko smo vidli niko nije naje*a od ljudi,bar to




..a sunce pici,a mi cekamo u koloni,a Cehinje prolaze,a Austrijanci voze po pomocnoj traci,ljudi skapavaju u autima,pa murja halta lika..divotica....tako to ide..da,dosli mi poslije o Mireka,naravno Lasta i ja,veliki sportasi i ljubimci zenskog dijela publike,naravno,dolazimo na biciklima,dok se nasa gotovo savrseno iskelsana apolonska tijela bljeskaju na ovom crvenom suncu sto prozdire svaku nadu za tom kapljicom kise,koja bi nas izvela iz ove tragicne situacije dok....cek ovo je vec sad neka druga pricica..naravno,idemo kod Coreka po dar,i zvonimo mi,zvonimo njega nema,niko ne izlazi..dok Tomislav(hehe) nije skuzio da mi zapravo 20-ak minuta ne pritiscemo tipkalo(hehe 2) od zvona,vec vjerojatno od rasvjete,.i onda pogadjamo na videofon(coro je naime jedan fancy decko,sa jaaako fancy kucicom,udaj meee),na kojem je zvono,i eto njega van ,u stilu najvecih kulera s havajskih nam plaza,crvena kosuljica na bijele cvijetice..i teglimo mi dar na biciklima,u kutiji od lcd telkaca(hehe 3),kao tezak je,ljudi staju pitaju za pomoc,ne treba fala,bumchikabauwauh..dolazimo od dvorista,gdje su svi nahrlili kad su vidli dar,ono,ludnica..dok ga nisu otvorili,(hehe 4)..unutra presavrena lezaljka s cup-holderom,odlican dar za Mireka..uu,al bilo je dosta ljudi gore(plus starci koji su takvi legenda da bi ih najradije kloniral),pa smo malo cugali,zekali se i cekali rostilj..koji kad je dosao na stol,izazvao opcu pomutnju i prestanak svi socijalnih zbivanja za stolom..e ubio sam see..ubio,neznam kolko sam pojeo,al znam da su svi vec bili na torti,dok sam ja stavljao jos jednu u nizu porcijica cevapcica..i onda je poceo ucug!cugalu se,vristalo,fore su padale,jela se tortica(by Pero&Pepe)..do jedno 12-ak sati..cestitali Mireku rockas,i otisli pogledat malo do grada..u mLinu,fajrunt,u Scout nista,dosli do Puba i zadrzali se tamo 20-ak minuta(bas sam bio obucen za pub,kratka majca,hawajke,i ruksak :D),i malo smo cagali na Queenovce..zakljucili da je najbolje vratit se do Mire..i tu je nastao klik!popilo se,ajoj,smijalo do nekih 7 ujutro(ostala je stalna ekipa naravno..i ono sve u svemu,jedan odlican provod,kakvih je nazalost sve manje i manje..i na kraju Pozdrav:Mirekovoj staroj i starom,Petri,Petri i Petri,Heleni,Martini,tri cure koje nemam pojma `ko su,Mireku naravno,Lasti,Coreku,Stiletu,Vladeku,Dario,pozdrav i "the She",decku sa stetoviranim klaunom,pametnom decku,i decku koji je sjedio pored njega,nekoj ekipi koja se stvorila poslije i Lordu,fala kaj si me popisal po nozi,mislimd asje to pocetak jednog predivnog prijateljtva!Prijatno!



<<<<>>>>
- 16:27 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.