utorak, 12.06.2007.

`Ko Upravlja Vozilom Post

gle,komp mi radi...ideessss...misli sam da mi ne radi,zato kaj je neko od doticnih stisnul na monitoru da mi trazi graficku na ulazu 2..Jura,jebemti sunce!!i to sa spojenim jebemti!!!nego,eeeeee,kak je svadbica zavrsila..Pitaj Repu..hehe..a kaj,ostali Buraz i Ja doma,ovi otisli na festu u Jasku,i reko ja,ajda da skupimo ekipu,pa da pocastimo...e evo ti njih,dolaze Lastek,Repek,Sedak,onda Tile i Zela,nato Jurica,Grubac Petrica..i tak,malo smo se zabavljali,al samo malo,zato kaj nisam imal kljuc od kuhinjice,jer je tam bila sva cuga i pijaca...i nis,odemo mi do Samobora,Scout pun ko sipak kostica,a nista,kud cemo..Gradna?ajmo..tam pere neki DJ Cigo,mislim,fkt je dobar,popili cugicu,kaj bumo tu,nis,dalje u sajbu..na parkiralistu sreli Anadabaka i Zovka..i kaj sad?ajmo u Jasku na festu..i po kljuceve..isli Jura,Lasta,Petra i Ja..prvo nas je murjak malo pral(fala Petra),i onda se zaputismo na duuug put do Princess-a,fakt ogronog zdanja..na putu smo zaustavili jednog deckica koji je bio s djevojkom(koju smo svojim strucnim okom zirija,odma scanirali i zakljucili da je ocjena 8,5/10),te ih upitali za put,on je objasnjaval,mi nismo nis skuzili i ono..u auteku smo skladali multinacionalnu verziju --Bezi,Jankec-- koju cete moc poslusat..i ajd,dosli mi do princessa,upoznao drustvo mladenkom,tam sam sreo familiju koju nis dugo videl,naravno,stari je bil nacesan,lastek i ja resili litru,uzeli kljuceve i doma na afterparty---negde na rotoru u Samoboru,sreli Duspica,auto mu pun,izlale Bencekovic i Zewa,a ne..ajmo svi kod mene...i svi kod mene..otvorio garazu,uzeli cugu meso kolace..pustili narodni,..pjevalo se pilo,spavalo,trgalo kompjutere..:D...ovi dva cugera,Lasta i Moj Buraz..resvali neku amaro -colu...a reko,nebudete sami..pa rakija-colu,2x..ajme majko,popilo se..oi zgubidani su se zgubili doma oko pol 3,3..ostali samo Repa,Zewa(koji je natezal onu pivu celu noc),Burke,Lasta i moja mlenkost...cugali smo do jedno pol 6,6...i onda se zaputili do Bolera na kaficu,a tam zena nece kuhat do 7 nista..mamu ti..benca je podivljal i pocel zajebavat zensku..jebote Pixie..i otisli mi kod Fabeka na kavu,i reko ja zenski iz zajebancije,daj jos 4 pelinkovca,i onda donese..ajd u ..a nis rep je zaspal,ja am ga zbudil jedno 45 puta u minuti..i tak..otisli svaki doma..e da...hahahahaah..benca je nekakvu mcku napucal i napravila je tri salta jedno metar od zemlje..ja sam se hitil na pod i ristal od smeha,a susedi su gledali..pusica svima!!!Prijatno..znam da mi je pravopis los,i sama forma recenice,ali sve ovo je ilo napisano u jednom,nazovimo to tako ushitu..i ne pokusavam se forsat nekim dubokim rijecima,20 mi je godina..s takvim riojecima cu se moc sluzit dok prodem neke stvari,a ivok mi je bolje,ljeose i zabvnij,prije svega...



-----i onda ,i onda, ionda, tko upravlja vozilom,i onda,i onda, i onda nes pil!!!!-----



-------------vidimo se na spanki danas------
- 16:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.