KOMUNALNO: Dalmatino mora platiti potrošenu vodu, navodi o krađi vode nisu naš problem

nedjelja , 10.02.2013.



Dobili smo priopćenje tvrtke Komunalno d.o.o. Vrgorac, koje prenosimo u cijelosti. Priopćenje je zapravo odgovor na pitanje novinara Slobodne Dalmacije Mate Primorca.

"Na Vaš telefonski zahtjev, a u svrhu istinitog informiranja, dajemo Vam slijedeće priopćenje.
Naša osnovna djelatnost je vodoopskrba, odvodnja i određene druge aktivnosti na uređenju grada, odnosno komunalne infrastrukture.
Prihodi koje u tu svrhu ubiremo trebaju pokrivati u najmanju ruku sve naše troškove. Dužnost djelatnika Komunalnog d.o.o. Vrgorac je između ostalog da sve usluge naplate, kako bi mogli normalno poslovati.
Ovih dana intenzivno radimo na naplati svih svojih potraživanja. Iz naplaćenih sredstava, između ostalog, isplaćuju se plaće, regresi, božićnice i ostali troškovi.
Kod distribucije vode, mjerno mjesto je vodomjerilo, a po očitanju istog, šaljemo račune pravnim i fizičkim osobama. Isti su račune dužni platiti u roku od 8 dana ili pak, ako imaju primjedbu reklamirati oslati račun.
Svi ovi odnosi počivaju na zakonitostima, a posebno ih tretira Zakon o zaštiti potrošača, čl. 26.
Odgovornost i briga distributera vode je do vodomjerila kojeg uredno održava, a sve što se dešava iza vodomjerila briga je korisnika – potrošača.
Dotična osoba za koju ste intervenirali redovito ne plaća svoje račune za vodu, iako joj je voda jedan od važnijih čimbenika u poslovanju – radu kafića. Navode da joj netko krade vodu, ne smatramo našim problemom jer nije u našoj zoni odgovornosti. Rečeno joj je da taj problem mora riješiti sa policijom i da se mi kao stranka u postupku tu ne možemo pojaviti. Njena je dužnost da dostavljeni račun plati, u za to predviđenom roku.
Ukoliko se to ne desi, naši djelatnici poduzimaju određene mjere koje su u tim slučajevima predviđene, a iste su prisutne u Zakonu o zaštiti potrošača.
Lijepo Vas molim da shvatite da Vaši stavovi koje ste objavili u nedavnom članku u „Slobodnoj dalmaciji“ su u kontradiktornosti sa sada izraženim stavovima, jer da su svi naši potrošači platili svoje obveze, možda bi imali sredstava da na vrijeme podmirimo sve svoje obveze prema dobavljačima i radnicima.
U konkretnom slučaju, korisnik kafića neka plati svoje obveze koje proizlaze iz vremena od kad koristi kafić, a sve to neka napravi u suglasnosti s vlasnikom poslovnog prostora i nama daju na znanje tko će podmiriti ostale troškove.

S poštovanjem,

Direktor:
Boris Erceg, ing.

Na znanje:
- Urednik SD županija, gosp. Mijo Grabovac
- Grad Vrgorac,
- Vrgoračke novine,
- Glasnik Vrgorske krajine
- Vlasnik poslovnog prostora, gosp. Mihaljević Željko,
- Korisnik poslovnog prostora, gđe. Ornela Roso"

<< Arhiva >>