veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

IME: MARIN
PREZIME: V
NADIMAK:VRDA
SKOLA: BOL
RAZRED:7.A
VOLIN:
-SVOJ RAZRED
-BRUNUUUUUUU
- ...
IMAN PUUUUUNO PRIJATELJA:

NE VOLIN:
-RAFU GLUMICUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-UUUUUĆIT
-UUUUUUMIŠLJENE
-GLUUUUMCE

OVO MI JE JEDNA OD NAJDRAŽIH PISAMA:

KADA UMREM UMOTAN U BILO

Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane

U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili

Refren:
Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barkaj na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više

More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi

NAJBOLJI BLOGOVI:
Gloria-kraljica
Bruna-moja ljubav
Mihe-himalaja
Dora i Bruna
Natalie
Goja
Irena i Jose
UUUUUUUUUrsa
Jsip Reic
you tube
stranica za lektiru
HAJDUK SPLIT
ja samo novi blog

Koliko vas je na moj blog:
Free Hit Counters
Free Hit Counters


















































































































































































































srijeda, 28.02.2007.

UTORAK

Evo za danas van neman puno ništa za reč. Ujutro nismo imali prva dva sata u školi blok sat engleskog. Diga san se oko osan i zva Lovrekovića da i dođe malo igrat NFS Carbon. Nakon toga oko 9 i 15 smo išli u školu. Imali smo matematiku i onda hrvatski di su se Lovreković i Ursa potukli. Ništa posebno malo opalili koju šaku i to je to nakraju nikome ništa se nije dogodilo. Poosli škole je opet lovreković doša do mene i opet isto ka i jutros. Kad je on otiša igra san ja. Popodne san učia matematiku. I to je to za danas. Ostavljajte mi puno komentara.

- 14:51 - Don't Piss Me Off! (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.