....slikice....

za prijatelje:


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


za dečka:


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


za Lyly:



Glitterfy.com - Glitter Graphics

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


wOlii mE// mRzii mE..

by <3mawE cuRiiCe<3

Opis bloga

sve iz mog \"uzbudljivog\" života

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



subota, 20.09.2008.

....turnir u komletincima....

joj....ubit ću se...treći smo...od tri ekipe...
evo kako se to desilo...prvu utakmicu iz
naše Županje su igrali naši dečki s ja mislim
Komletincima....ušili su ih normalno...smijeh
nakon njih smo igrale mi cure iz Županje...smijeh
i pobjedile Đakovo s jednom razlikom....
drugu smo igrali s Komletincima...koje smo svake
godine pobjeđivali i kad god smo igrali s njima (dobro
ne baš stalno ali često)...i možete mislit izgubili s
10 razllike... sram me to i pisat....a Đakovo je pobjedilo
Komletince...nakon nas su naši dečki igrali s Vinkovcima,
ušili ih....smijeh...na red je došlo izvlačenje tombola...
jadan naš trener kupio tri tombole a ni jednu nije dobio..
a onda dodjela pehara...prvo su dodjeljivali curama...
prvo 3.mjestu-Županja....cry...a onda drugo mjesto-
Komletinci...belj...cry....a onda prvo mjesto-Đakovo...
namcornocrybeljheadbangmadbanglud...
a nakon toga dečki....neznam za dečke tko je drugo i
treće mjesto...ali znam da su naši dečki PRVO...yeah...
yespartythumbupnaughty....
a što se suca tiče Bože sačuvaj....bio je neki glupavi...
cijelo vrijeme je sudio protiv nas...čak nam je i tehničku
dao....zbog glupe Ane...jer je Ana rekla sucu da nezna sudit...lud
koliko lud moraš bit da pred sucom kažeš da nezna sudit...lud
a načula sam i da je kapetanica od Đakova suceva kčer....tak
da sve ima smisla...ma sve mi je to....kako ima kad budemo igrali s
njima kod nas da ih ušijemo...i Komletince i Đakovo...ipak mi
imamo suce koji sude pravedno...
eto to je to....što se svega tiče....još sam da kažem tko je igro za
Županju: cure: Marinela, Maja, Ana. L, Ana. B, Anja, Bela, Ena,
Petra, Natali(ja), Jelena, Dorotea, Dora i ako sam nekog zaboravila
nek se ne ljuti..a za dečke ću reč sam one koje znam: Marko.G, Darko,
Bilić, Debak, Filip, Grga i ja mislim da se onaj zove Marko..sam ih je bilo 7..
a na kraju smo otišli na hamburgere pa kući....
to j eto...
pozz svima a pogotovo onim koji su bili na turniru i mojoj Lyly i Mymy...smijeh

kizzza svima....kisscerek
kisss kisscerek
by:Nataliwavemahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.